person_outline
phone
Головна » Статті » Патріотичне виховання » Патріотичне виховання

ПРОГРАМА НАЦІОНАЛЬНО - ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
 

ПРОГРАМА

НАЦІОНАЛЬНО - ПАТРІОТИЧНОГО   ВИХОВАННЯ  УЧНІВ

ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ  ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ

ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

НА ПЕРІОД 2014 – 2018 Р.Р.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА  ПРОГРАМИ

1.Назва:       

                  “Програма національно - патріотичного виховання учнів Шевченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 2014-2018 р.р.”

2. Підстава для розроблення :

                   Конституція України (розділ 1 ст. 4 , розділ ІІ) “Права , обов¢язки, свободи людини та громадянина”, Концепція виховання громадянина України, Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепція допризивної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді, Концепція національно-патріотичного виховання молоді

3. Розробник : адміністрація школи .

4. Мета :

      Формування особистості громадянина і патріота України з ціннісними поглядами, орієнтація, установка, мотивами діяльності і поведінки .

5.Темін виконання : початок  2014 рік, закінчення 2018 рік .

6. Етапи виконання : щорічно .

7.Очікувані результати :

       Виконання Програми дозволить сформувати систему патріотичного виховання, яка  забезпечить  оптимальні  умови  розвитку  у  кожного  юнака  і   дівчини вірність   Батьківщині,  готовності   приносити   користь  суспільству   і  державі , розвиток, потреби   у   пізнанні  культурно-історичних  цінностей, стимулювання творчої активності. Усвідомлення взаємозв¢язків  між  індивідуальною  свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю .

8.Контроль за виконанням – адміністрація школи

 

Загальні положення

 

І. Обґрунтування необхідності прийняття Програми

       Дана програма  розроблена у відповідності:

- Конституції України (розділ 1 ст.4 4 розділ ІІ ) “Права, обов¢язки, свободи людини та громадянина”;

- Концепції виховання громадянина України;

- Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;

- Концепції допризивної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді;

- Концепції національно-патріотичного виховання молоді

        Національно-патріотичне  виховання – це систематична ціле направлена педагогічна діяльність по формуванню у учнів високої патріотичної свідомості, почуттів вірності своїй батьківщині, цілеспрямованість до виконання свого громадського обов¢язку, яка будується на таких принципах:

-відкритості ;

-виховання через соціальну значущу діяльність виховного процесу ;

-інтеграції зусиль всіх учасників .

       Програма орієнтована на всі навчально-вікові групи учнів, колектив педагогів і батьків .

 

ІІ. Мета Програми

     Формування особистості громадянина і патріота України з  ціннісними поглядами, орієнтаціями, установками, мотивами діяльності і поведінки .

 

ІІІ. Задачі  Програми :

- проведення  організаторської діяльності для створення ефективної системи  національно – патріотичного виховання школярів ;

- формування ефективної системи військово-патріотичного виховання, яка забезпечить оптимальні умови розвитку у кожного юнака і дівчини вірності Батьківщині, готовності приносити користь суспільству і державі ;

- утвердження  в  свідомості  і  почуттях  юнаків і дівчат патріотичних цінностей, поглядів, виховання  поваги до культурного і історичного минулого України, до традицій рідного краю ;

- розвиток  у  учнів  потреби  у  пізнанні  культурно-історичних  цінностей, стимулювання творчої активності .

Програма розрахована на 2014 – 2018 роки.

 

ІV. Основні направлення по реалізації Програми

1. Розробка заходів направлених на патріотичне виховання в урочний час .

2. Позакласна діяльність, як умова виховання патріотизму  в учнів школи .

V. Заходи по реалізації національно-патріотичного виховання учнів школи

№ пп

Назва заходів

Термін виконання

Відповідальні

І.Заходи, направлені на національно-патріотичне виховання в урочний час

1.

Проведення уроків, факультативів, гуртків, курсів за вибором, додаткових занять за державними й авторськими програмами з військово-патріотичного виховання: «Громадянська освіта», “Захист Вітчизни”.

Щорічно

Вчитель курсу “Захист Вітчизни”, керівники гуртків, факультативів

2.

Проведення інтегрованих уроків історії і літератури по патріотичній тематиці.

Щорічно

Вчителі історії та літератури

3.

Проведення уроків в шкільних   музеях Скадовської ЗОШ №3 та СНВК «Академічна гімназія», бібліотеці.

Щорічно

Вчителі історії та літератури

4.

Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду із зазначеної проблеми.

2014-2018 роки

Адмінітрація школи, педагогічний колектив

5.

Вивчення та апробація сучасних педагогічних технологій з національно-патріотичного виховання.

2014-2018 роки

Заступник з виховної роботи, педагогічний колектив

6.

Презентація науково-методичної літератури із національно - патріотичного виховання

2014 рік

Заступник директора школи з виховної роботи, бібліотекар

7.

Проведення уроків мужності

2014-2018 роки

Класні керівники

8.

Проведення предметних тижнів історії і правознавства, Захисту Вітчизни, української мови і літератури, початкових класів

Щорічно

Вчителі - предметники

ІІ. Позакласна діяльність, як умова  виховання патріотизму

2.1.Проведення масових заходів.

1.

Заходи, присвячені річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

Квітень, травень щорічно

Заступник директора по виховній роботі

2.

Проведення місячника, декади військово-патріотичної роботи, присвяченого Дню захисника Вітчизни.

Щорічно

Заступник директора по виховній роботі, вчитель курсу “Захисник Вітчизни”

3.

Участь в шкільних і районних заходах до Дня Збройних Сил України.

Грудень, щорічно

Вчитель курсу “Захист Вітчизни”

4.

Організація зустрічей з випускниками вищих військових училищ, ветеранами, учасниками АТО

Щорічно

Заступник директора по виховній роботі,

вчитель курсу “Захисник Вітчизни”

5.

Екскурсії до краєзнавчого музею учнів школи .

Щорічно

Класні керівники

6.

Заходи присвячені річниці визволення Херсонщини

Щорічно

Заступник директора по виховній роботі, педагог – організатор, класні керівники, вчителі початкових класів

7.

Заходи  присвячені річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників .

Жовтень-листопад щорічно

Заступник директора по виховній роботі, педагог – організатор

8.

Постійно  діюча фотовиставка «Мужність українських воїнів у зоні АТО»

Протягом 2014-2018 років

Педагог - організатор

9.

Участь у туристсько-краєзнавчих конкурсах

Щорічно

Заступник директора по виховній роботі, вчителі історії

10.

Участь у районному та обласному етапах фестивалю дитячої творчості «Таврійський барвограй», «Чисті роси»

Березень - квітень, щорічно

Заступник директора по виховній роботі, педагог – організатор вчитель музики, класні керівники, вчителі початкових класів.

11.

Створення експозаційних стендів та наочності, присвячених 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка

Січень – грудень

2014 року

Вчителі української мови та літератури, бібліотекар школи

12.

Проведення історичних екскурсій, вечорів, зустрічів з ветеранами Великої Вітчизняної війни, літературно-історичних годин на теми: «У боях за Україну», «І в пам’яті, і в серці назавжди», «Уклін переможцям», «Ніхто не забутий, ніщо не забуто».

2014-2018 роки

Заступник з виховної роботи, педагог – організатор, вчителі історії, літератури, класні керівники

13.

Перегляд художніх, хронікально-документальних фільмів про Велику Вітчизняну війну під рубрикою «Літопис Великої Перемоги»

2014-2018 роки

Вчителі історії

14.

Заходи, присвячені річниці Голодомору 1932-1933 рр, Чорнобильській катастрофі, Дню Соборності, Дню захисника Вітчизни

Щорічно

Заступник з виховної роботи, педагог – організатор, вчителі історії, літератури, класні керівники

15.

Висвітлення у засобах масової інформації хід заходів з національно-патріотичного виховання.

Щорічно

Заступник з виховної роботи

16.

Проведення патріотичного свята «День України»

Жовтень, щорічно

Заступник з виховної роботи, педагог – організатор, класні керівники

2.2. Фізкультурно-оздоровча і військово-спортивна діяльність.

1.

Участь в районних спартакіадах

Щорічно

Учитель фізичної культури

2.

Проведення спортивно-прикладних змагань в рамках проведення місячника військово-патріотичного виховання.

Щорічно

Учитель курсу “Захист Вітчизни”

3.

Проведення фізкультурно-патріотичного фестивалю “Нащадки козацької слави”.

Травень

Учитель фізичної культури

4.

Дні здоров¢я та спортивні змагання з різних  видів спорту.

Згідно графіка спортивно-масових заходів

Учитель фізичної культури

 

 

 

5.

Робота спортивних секцій.

Протягом навчального року

Керівники гуртків

6.

Участь у Всеукраїнській військо-патріотичній спортивній грі «Джура»

Щорічно

Учитель фізичної культури, учитель курсу “Захист Вітчизни”

7.

Військово - польові збори юнаків  11 класу

Травень ,

щорічно

Учитель курсу “Захист Вітчизни”

2.3. Краєзнавство

1.

Участь учнів в науково-практичних конференціях по краєзнавству .

Щорічно

Заступник директора з виховної роботи

2.

Організація походів, екскурсій рідним краєм.

Щорічно

Керівник туристсько – краєзнавчого гуртка

3.

Розпочати збір матеріалів для організації шкільного музею

2014 рік

Заступник з виховної роботи, вчителі історії, педагог - організатор

2.4. Суспільно-корисна праця

1.

Проведення прибирання закріпленої території школи, благоустрій.

Протягом навчального року

Класні керівники

2.

Проведення генеральних прибирань класних кімнат.

2-га п¢ятниця місяця

Класні керівники

3.

Ремонти класних кімнат.

Червень, щорічно

Класні керівники

4.

Підтримання спортивного майданчика, смуги перешкод в належному стані.

Протягом року

Вчитель фізичної культури, завгосп

5.

Операція “Турбота”, “Милосердя”, «Подаруй квіти ветерану»

Щорічно

Педагог-організатор


VІ. Фінансове забезпечення виконання Програми

    Програма виконується  за рахунок  позабюджетних джерел.

 

VІІ. Механізм  виконання  Програми  та контроль за її виконанням .

     Виконання  Програми  покладається  на  адміністрацію  школи . Програма  здійснюється за участю  всіх учасників навчально-виховного процесу .

     Контроль за виконанням  Програми здійснює  рада школи, яка інформує  про виконання Програми на загально шкільних зборах (конференції).

 
Категорія: Патріотичне виховання | Додав: Сергей_Тодорчук (16.03.2015)
Переглядів: 1617
Всього коментарів: 0
avatar