person_outline
phone
Головна » Файли » Психологічна служба » Для вчителів

У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Особливості роботи з обдарованими учнями

Для вчителів | Переглядів: 166 | Завантажень: 0 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 11.10.2017

 

Для вчителів | Переглядів: 146 | Завантажень: 0 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 11.10.2017 | Коментарі (0)

  • проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;
  • реалізовувати демократичний стиль керівництва;
  • ....
Для вчителів | Переглядів: 131 | Завантажень: 0 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 11.10.2017 | Коментарі (0)

ПІДРУЧНИК

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ПРОЯВУ ДЕВІАНТНОЇ, ДЕЛІНКВЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

Для вчителів | Переглядів: 465 | Завантажень: 43 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 20.02.2017 | Коментарі (0)

Обдаровані діти. Форми, методи, робота з обдарованими дітьми

Стосовно феномену обдарованості дитини існує дві протилежні точки зору. За соціальною концепцією визнається, що більшість дітей від народження однаково наділені розумом і різниця у рівні розвитку їх здібностей зумовлена різницею життєвих умов (Дж. Локк, К.А. Гельвецій, В.П. Єфроїмсон). Друга – теорія генетичної спадковості, за якою обдарованість є вродженим, досить рідкісним явищем, що успадковується від батьків і навіть через покоління (Ф.Гальтон, Р. Стернберг).

Суперечність цих поглядів зникає, якщо вважати, що потенційна обдарованість дитини по відношенню до різних видів діяльності притаманна багатьом дітям, тоді як актуальну обдарованість демонструє лише незначна частина дітей. Будь-яка дитина може досягати особливих успіхів у широкому спектрі діяльності, оскільки її психічні можливості надзвичайно пластичні на різних етапах вікового розвитку.

Для вчителів | Переглядів: 249 | Завантажень: 13 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)

Визначення типу темпераменту

Методика Айзенка

Інструкція випробуваному. Вам пропонується ряд запитань про особливості поведінки людини. Якщо Ви відповідаєте на запитання ствердно (згоден), то поставте у відповідній клітинці бланку відповідей знак „+”. Якщо Ваша відповідь негативна, то знак „-”. Відповідайте швидко на всі запитання, не пропускайте жодного.

Для вчителів | Переглядів: 295 | Завантажень: 13 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)

Соціальний паспорт __________ класу

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Класний керівник__________________________________________________________________

Кількість дітей, які навчаються у класі(по роках) :______________у ч н і в

                                                                                                          (усього учнів)

Р і к    н а р од ж е н н я

 

 

 

 

 

Хлопчики

 

 

 

 

Дівчатка

 

 

 

 

 

Для вчителів | Переглядів: 286 | Завантажень: 25 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

Зміст

  1. Формування пізнавальної активності учнів.
  2. Шляхи стимулювання навчальної мотивації учнів на уроці.
  3. Як сприяти саморозвитку учнів.
  4. Адаптація учнів 5-х класів до нових умов навчання.
  5. Розвиток творчих здібностей обдарованих дітей на уроці.
  6. Прийоми покращення дисципліни в класі.
  7. Поради щодо роботи з учнями, що слабо встигають.
  8. Робота з дітьми різного типу темпераменту.
Для вчителів | Переглядів: 301 | Завантажень: 28 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 07.03.2015 | Коментарі (0)

ПАМ’ЯТКА ПЕДАГОГАМ

ПРИЙОМИ ПОКРАЩЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ В КЛАСІ

 

Для вчителів | Переглядів: 263 | Завантажень: 0 | Додав: Василь_Петрович | Дата: 04.03.2015 | Коментарі (0)