Головна » Файли » Психологічна служба » Для вчителів |
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Особливості роботи з обдарованими учнями |
|
|
ПІДРУЧНИК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ПРОЯВУ ДЕВІАНТНОЇ, ДЕЛІНКВЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ |
Обдаровані діти. Форми, методи, робота з обдарованими дітьми Стосовно феномену обдарованості дитини існує дві протилежні точки зору. За соціальною концепцією визнається, що більшість дітей від народження однаково наділені розумом і різниця у рівні розвитку їх здібностей зумовлена різницею життєвих умов (Дж. Локк, К.А. Гельвецій, В.П. Єфроїмсон). Друга – теорія генетичної спадковості, за якою обдарованість є вродженим, досить рідкісним явищем, що успадковується від батьків і навіть через покоління (Ф.Гальтон, Р. Стернберг). Суперечність цих поглядів зникає, якщо вважати, що потенційна обдарованість дитини по відношенню до різних видів діяльності притаманна багатьом дітям, тоді як актуальну обдарованість демонструє лише незначна частина дітей. Будь-яка дитина може досягати особливих успіхів у широкому спектрі діяльності, оскільки її психічні можливості надзвичайно пластичні на різних етапах вікового розвитку. |
Визначення типу темпераменту Методика Айзенка Інструкція випробуваному. Вам пропонується ряд запитань про особливості поведінки людини. Якщо Ви відповідаєте на запитання ствердно (згоден), то поставте у відповідній клітинці бланку відповідей знак „+”. Якщо Ваша відповідь негативна, то знак „-”. Відповідайте швидко на всі запитання, не пропускайте жодного. |
Соціальний паспорт __________ класу Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Класний керівник__________________________________________________________________ Кількість дітей, які навчаються у класі(по роках) :______________у ч н і в (усього учнів)
|
Зміст
|
ПАМ’ЯТКА ПЕДАГОГАМ ПРИЙОМИ ПОКРАЩЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ В КЛАСІ
|