Головна » Файли » Психологічна служба » Для учнів |
У категорії матеріалів: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
... |
Психологічний супровід зовнішнього незалежного оцінювання |
Забезпечення умов для самореалізації особистості учня щодо вибору професії відповідно до її здібностей та інтересів. 1.Готовність до свідомого вибору професії як передумова професійного самовизначення молоді. 2.Поняття та зміст професійного самовизначення. 3.Суперечності процесу професійного самовизначення молодої людини. 4.Місце мотивації у свідомому виборі професії |
· Усе, що хочеш пам’ятати - уявляй! · Май на увазі: усе, що ти побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось. · Легко пригадується тільки те, що уявив. · Не думай словами думай образами. · Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки. · Фантазуй! · Хвали себе навіть за незначні успіхи. · Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію ( наприклад, «мавпа Буф - губні приголосні»). · Не бійся забувати, якщо уявив. · Прокидайся із задоволенням, уявляючи майбутні успіхи. · Не повторюй того, що вивчаєш, понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це через 1-3 години. Успіху тобі!
|
Ось деякі орієнтири впевненості: 1. Я маю право оцінювати свою поведінку, думки та емоції і приймати відповідальність за їхнє ініціювання і наслідки для себе. 2. Я маю право вирішувати, чи відповідальний я за вирішення проблем інших людей. 3. Я маю право змінювати свою думку. 4. Я маю право робити помилки і бути відповідальним за них. 5. Я маю право бути нелогічним у прийнятті рішень. 6. Я маю право говорити, що я чогось не знаю. 7. Я маю право говорити, що я чогось не розумію. 8. Я маю право говорити, що я не маю до цього ніякої справи. 9. Я маю право встановити особисті пріоритети. 10. Я маю право говорити «ні» без почуття провини. |
Спробуй поставити себе на місце іншої людини і поглянути на ситуацію її очима. Намагайся з’ясувати ситуацію, не звинувачуючи іншого, а розкажи йому про те, що відчуваєш. Будь тактовним, але говори правду (інакше нічого не досягнеш). Дипломатія не заважає, якщо вона не надмірна. Не соромся проявити гнів. Коли ж хтось інший, хто гнівається на тебе, не посоромився вибачитися, прояви великодушність. |
Існує формула вибору професії, яка в загальному вигляді показує, як прийняти оптимальне рішення. Хочу: бажання, цікавість, прагнення; Можу: здібності, таланти, стан здоров'я; Треба: стан ринку праці, соціально- економічні проблеми в регіоні; Зона оптимального вибору (ЗОВ). |
- Серйозно шукайте собі друзів. - Відкрито виявляйте цікавість до іншої людини. - Ідіть назустріч людям із відкритим серцем. - Усміхайтеся до того, як почнете розмовляти. - Питайте інших про їхні інтереси. - Спочатку відрекомендуйтесь самі, називаючи своє ім’я. - Ставте людині запитання. - Самі говоріть менше. - Відповідайте на кожне поставлене до вас запитання. ... |
1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання. 2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний. 3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета. 4. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках. 5. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо. 6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів. 7. Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити. 8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників. 9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання ти записав. 10. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання. |
|