Вівторок
12.12.2017
Вітаю Вас Гость
RSS

Вітає Вас радо Шевченківська школа!
Тут добро і злагода панує навколо.
Ми відкриті для прогресивних ідей,
Тут працюють задля майбутнього дітей.


Сайт
Шевченківської ЗОШ І - ІІІ ступенів
Скадовського р-ну, Херсонської обл.
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Для учнів [10]
Для вчителів [9]
Для батьків [7]
Для колег [41]

Наше опитування
Як ви знайшли наш сайт?
Всего ответов: 4902

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Національна гаряча лінія
Головна » Файли » Психологічна служба » Для колег

Аналітична довідка (зразок написання)
[ Викачати з сервера (110.5Kb) ] 09.02.2017, 11:31

До протоколів №____, №_____, … від _______20 _____ року

Аналітична довідка №____

( Для пр. психолога та соц. педагога!)

(Зразок згідно вимог! Форма використовується до будь якої групової діагностики)

за результатами вивчення психологічної готовності

дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі

 

Згідно річного плану роботи практичного психолога __________________________________________________________________

назва навчального закладу

у березні 20____ року було проведене вивчення дітей старших вікових груп з метою виявлення сформованості компонентів психологічної готовності до навчання у школі. В обстеженні взяло участь 53 дитини віком 5 років 6 місяців – 6 років. Серед загальної кількості обстежених – 30 хлопчиків і 23 дівчинки.

         Психологічне вивчення здійснювалося за методикою А.Керна-Я.Йерасека і складалося з двох частин:

  1. «Орієнтовний графічний субтест» на виявлення зоровомоторної координації, розвитку дрібних м’язів руки та довільності поведінки (автор А.Керн).
  2. «Вербальний субтест» на виявлення загального психічного розвитку дитини, рівня сформованості розумових операцій і розвитку зв’язного мовлення (автор Я.Йерасек).

 

За результатами графічного субтесту були отримані такі результати:

 

Таблиця 1

 

№ з/п

Прізвище та ім’я дитини

 

Результат

за субтестом

 

Завдання субтеста

Малюнок

чоловічої фігури

Наслідування письмових букв

Змальовування групи крапок

1.

Авраменко М.

5

2

2

1

2.

Бойко А.

11

4

4

3

3.

Волошко І.

8                                                             

2

3

3

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53.

Якименко С.

4

2

1

1

 

         Як видно із таблиці, із 53 дітей старшого дошкільного віку, що взяли участь в опитуванні, 25 дошкільників(48 % від загальної кількості) мають високий та вищий за середній рівень сформованості довільності,  розвитку зоровомоторної координації та дрібних м’язів руки.  До даної категорії дітей відносяться:

  1. Авраменко М.

2.

3.

_.

_.

_.

 

25. Якименко С.

Діти даної групи вміють планувати власні дії, передбачають результат своєї діяльності, доводять розпочату справу до кінця, за відсутності додаткової зовнішньої мотивації здатні виконувати малопривабливі, одноманітні завдання.

     

На середньому рівні із завданням справилися 22 дошкільника, що становить 40% від загальної кількості опитаних. До даної групи увійшли:

1. Волошко І.

2.

3.

_.

_.

_.

 

22.

Для дітей даної групи характерне виконання завдання за зразком дорослого, вони розуміють інструкцію дорослого, проте для виконання малопривабливих, одноманітних завдань потребують додаткової мотивації та підтримки.

 

Нижче за середній рівень розвитку довільності, дрібних м’язів руки, здатності діяти за зразком мають 6 дітей, що становить 12% від загальної кількості опитаних шестирічок. Цю групу складають:

1. Бойко А.

2.

3.

_.

_.

_.

 

6.

         Діти даної категорії готові виконувати завдання за зразком лише з допомогою дорослого, потребують повторення інструкції, їм складно сконцентрувати увагу на виконанні малопривабливих завдань навіть за додаткової мотивації. Зазначені труднощі можуть бути наслідком психофізичного інфантилізму, спричиненого порушеннями родинного виховання, що виражається у несформованості відношення до правил та норм поведінки і діяльності, основних мислительних операцій.

 

Результати опитування старших дошкільників за вербальним субтестом представлені у таблиці 2.

 

 

Таблиця 2

 

№ з/п

Прізвище та ім’я дитини

Результат за субтестом

Завдання субтеста

Загальна поінформованість

Узагальнення

Загальна тямущість

Аналогії

 

Подібності

 

Відмінності

1.

Авраменко М.

25

4

5

9

0

2

5

2.

Бойко А.

6

1

2

4

- 4

1

2

3.

Волошко І.

10

1

2

4

0

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53.

Якименко С.

16

1

4

6

0

2

3

 

        

         Результати аналізу отриманих результатів засвідчили, що 92% від загальної кількості опитаних дошкільників (49 осіб) мають середній рівень розвитку психічних процесів і зв’язного мовлення. Здебільшого діти даної групи добре упорались із питаннями на загальний рівень поінформованості,  здатні до узагальнень та, за умови навідних запитань, до певних умовиводів, вміють встановлювати аналогії. Проте завдання із визначення подібностей та знаходження відмінностей викликають труднощі.

         Незначний відсоток дітей (8%) продемонстрували високий рівень психосоціального розвитку. А саме:

1. Авраменко М.

2.

3.

4. Якименко С.

         Дітям даної категорії притаманна здатність аналізувати події, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати власну думку щодо ситуацій, які відбуваються.

 

         Висновки.

Таким чином, на час вивчення за результатами двох частин методики А.Керна-Я.Йерасека (малюнковий та вербальний субтести) можна зробити висновок, що 88% дітей психологічно готові до навчання у школі. Поряд з цим «умовно готовими» можна назвати 12%, а саме:

  1. Бойко А.
  2. _____ .
  3. _____ .
  4. _____ .
  5. _____ .
  6. _____ .

Дана категорія дітей потребує поглибленого психологічного вивчення щодо відповідності інтелектуального розвитку віковій нормі та відповідної корекційно-розвивальної роботи.

 

Рекомендації.

Практичному психологу:

  1. До 4 квітня ознайомити батьків та вихователів з результатами психологічного вивчення. Підготувати та провести групову консультацію для батьків та вихователів шестирічок з питання ролі батьків та ДНЗ у підготовці дитини до навчання у школі.
  2. До 30 березня провести поглиблене вивчення дітей, які за результатами вивчення показали рівень психологічної зрілості «нижче за середній».
  3. Протягом квітня-травня розробити та провести корекційно-розвивальну роботу з даною категорією дітей щодо формування психологічної готовності до навчання у школі.

 

Вихователям:

  1. Протягом квітня-травня запровадити в ігрову діяльність дошкільників ігри з правилами, сюжетно-рольову гру «Лісова школа» з метою подальшого формування довільності, готовності виконувати привила та діяти за зразком.
  2. Протягом квітня-травня під час занять та режимних моментів використовувати завдання, евристичні запитання, дидактичні ігри на вдосконалення мислительних операцій: синтез, аналіз, класифікація (дидактичні ігри «Назви одним словом», «Знайди схожі», «Заборонена цифра», «Чого не стало» тощо).
  3. Протягом квітня-травня під час занять та режимних моментів з метою розвитку дрібних м’язів руки запровадити пальчикові ігри, роботу з розмальовками, виготовлення сувенірів на свято «Прощавай, садочок!» тощо.

 

Батькам:

  1. Розвивати мислення дитини, використовувати настільні, дидактичні ігри; читати та обговорювати казки, дитячі оповідання, вчити вірші; разом з дитиною спостерігати за оточуючими явищами та подіями, аналізувати їх, обговорювати день, що минув, тощо (постійно).
  2. З метою розвитку зв’язного мовлення, уяви та фантазії придумувати історії на певну тему, інші кінцівки для казок, оповідань; складати вірші, цікаві історії тощо (постійно).
  3. З метою розвитку дрібних м’язів рук ліпити із пластиліну, розфарбовувати розмальовки, спонукати виготовляти тематичні поробки «На день народження мамі», «Любому татусеві на День захисника Вітчизни» тощо (постійно).
  4. З метою формування довільності, готовності виконувати певні правила доручити виконання певних «хатніх» обов’язків: підмітати у кухні перед сном щодня, витирати пил та поливати кімнатні квіти 1 раз на тиждень, мити після себе посуд тощо (постійно).

 

Адміністрації.

1. Протягом квітня-травня здійснювати контроль за виконанням вихователями зазначених рекомендацій.

 

 

Практичний психолог          ______________            ____________ .

                                                                               підпис                                                 ПІП      

 

20.03.20______ р.

Категорія: Для колег | Додав: Василь_Петрович
Переглядів: 340 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Архів записів


Наші друзі

Скадовська гімназія center