person_outline
phone
Головна » Файли » Педагогічна рада » Протоколи педагогічної ради

Протокол № 7 засідання педагогічної ради Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 22.05. 2017 року
[ Викачати з сервера (22.5 Kb) ] 01.11.2018, 20:40

Протокол № 7

засідання педагогічної ради

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

від 22.05. 2017 року

 

Голова            Тодорчук С.Г.

Секретар        Поленок О.В.

Присутні        16 осіб

 

Форма:           педрада

Порядок денний:

1. Допуск  учнів 11-ого классу до державної підсумкової атестації (у формі ЗНО) з української мови та літератури.

    2. Нагородження учнів Похвальними листами за високі досягнення у навчанні.

    3. Навчальна практика.   

    4. Попереднє навантаження вчителів на 2017 – 2018 навчальний рік.

1. СЛУХАЛИ:                                                                                                

Поленок О.В., заступника директора з НВР, яка розповіла про те, що відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України  14 лютого 2015 року за № 157/26602, та наказу МОН України від 20.10.2016 № 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» із змінами, внесеними наказом МОН від 30.12.2016 № 1696 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 року № 1272», наказу Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти від 13 квітня 2017 року № 22/84 «Про створення пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року в Херсонській області» з метою забезпечення участі випускників загальноосвітнього навчального закладу  2017 року в державній підсумковій атестації, що проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання потрібно допустити учнів 11-ого класу до ДПА. Ольга Володимирівна повідомила присутніх про те, що усі учні з української мови та літератури проатестовані, написані усі контрольні роботи. Програмовий матеріал вичитано за рахунок ущільнення навчального матеріалу.

ВИСТУПИЛИ:

Тодорчук С.Г., директор школи, який повідомив присутніх про те, що крім учнів одинадцятикласників у закладі навчаються ще учні екстерни, яких теж потрібно допустити до здачі ДПА у формі ЗНО.

УХВАЛИЛИ:

Допустити до державною підсумкової атестації учнів 11-ого класу у кількості 12 чоловік (8 учнів + 4 екстерни)

  1. Богуцького Максима;
  2. Заміхору Сергія;
  3. Замригу Олега;
  4. Місюру Андрія;
  5. Карпенчук Катерину;
  6. Паламарчука Віталія;
  7. Рижко Юлію;
  8. Судаковську Маргариту;
  9. Клюйка Євгена;
  10. Міщука Володимира;
  11. Міщука Сергія;
  12. Міщук Людмила.

 

2. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка звернула увагу присутніх на те, що у 2016 – 2017 навчальному році є учні, які протягом року були активними, мали високі досягнення у навчанні. Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №115 від 07 лютого 2012 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 21.02.2012 за № 271/20584 «Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення
у вивченні окремих предметів",   Положення про нагородження  Похвальним листом "За високі досягнення у навчанні" нагороджуються учні 2-8-х та 10-х класів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів і форм власності, які мають високі досягнення (10-12 балів) з усіх предметів за відповідний навчальний рік."

ВИСТУПИЛИ:

Меркотан І.П., вчитель початкових класів, яка запропонувала учнів, які мають високі досягнення у навчанні нагородити Похвальними листами.

 УХВАЛИЛИ:

За високі досягнення у навчанні нагородити Похвальним листом таких учнів:

2 клас – Перкевича Ігора, Тофан Альбіну;

3 клас – Коптілєц Каріну;

4 клас – Варецю Карину, Карпенчук Альбіну, Федорову Наталію;

5 клас – Тодорчук Єлизавету;

6 клас – Гайванович Карину.

7 клас – Мороз Ірина

 

3. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про  проведення навчальних екскурсій та навчальної практики. Ольга Володимирівна звернула увагу на те, що відповідно Листа Міністерства освіти і науки України від 06 лютого 2008 року № 1/9 – 61 «Про проведення навчальної практики та навчальних екскурсій у загальноосвітніх навчальних закладах», відповідно наказу Міністерства і науки України від 14.07.2015 року № 762 «Про порядок переведення учнів ЗНЗ до наступного класу», навчальні екскурсії та навчальна практика є обов’язковими та необхідними складовими навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та дослідження учнями явищ природи і процесів життєдіяльності суспільства, розширення світогляду школярів, формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу.

Статтею 16 Закону України "Про загальну середню освіту" врегульовано тривалість навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах: I ступеня - не менш як 175 робочих днів, II-III ступенів - 190 робочих днів.

Структура навчального року включає орієнтовно 35 тижнів академічних занять та час на проведення навчальних екскурсій і навчальної практики, державної підсумкової атестації. Навчальні екскурсії проводяться для учнів 1-4 класів протягом 4 днів тривалістю не більше 3 академічних годин на день; навчальна практика та екскурсії для учнів 5-8-х і 10-х класів проводяться протягом 10 днів: у 5-6-х класах - по 3 академічні години на день, у 7-8 класах по 4 академічні години, у 10-х класах по 5 академічних годин на день. Необхідною умовою організації навчальних екскурсій і навчальної практики є дотримання санітарно-гігієнічних вимог та техніки безпеки.

 

ВИСТУПИЛИ:

Дудченко А.М., класний керівник учнів 10 класу, яка розповіла про проведення  навчальних екскурсій, які організовуються з метою формування в учнів уміння спостерігати за навколишнім світом, сприяння розвитку наукового мислення, інтересу до вивченого матеріалу, ознайомлення з культурно-суспільним надбанням нашого народу та людства, національними традиціями. При виборі об'єктів для проведення екскурсій слід враховувати Перелік комплексних навчально-тематичних екскурсій з учнівською та студентською молоддю "Моя країна – Україна", визначених краєзнавчих, географічних, етнографічних та історичних об'єктів і туристсько-краєзнавчих екскурсійних маршрутів, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки від 06.04.2006 № 286.

Екскурсії з учнями навчального закладу можуть мати різну дидактичну мету та об’єкти. Екскурсії можуть бути випереджувальними і проводитися напередодні вивчення нової теми; тематичними - для поліпшення розуміння учнями певної теми або розділу; комплексними, що охоплюють широке коло питань основ наук і проводяться наприкінці вивчення розділу або навчального року з метою узагальнення знань та вмінь.

Безердян Л.П., вчитель 3 класу, класний керівник, яка розповіла про те, що  напередодні екскурсії вчитель має ознайомити школярів із планом її проведення, поставити ряд запитань, відповіді на які учні повинні дізнатися під час огляду. З метою підвищення зацікавленості школярів екскурсією, сприяння розвитку в них ініціативи та самостійності можна запропонувати індивідуальні та групові завдання щодо вивчення окремих об’єктів, складання задач, збирання колекційного матеріалу, підготовки звітних матеріалів. Обов’язковою умовою проведення екскурсії є цільовий інструктаж учнів з техніки безпеки, правил поведінки під час переходу чи проїзду до місця екскурсії та її проведення відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 01.08.2001 № 563 і зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 20 листопада 2001 р. за № 969/6160.

 

УХВАЛИЛИ:

Навчальні екскурсії, їх зміст і дату проведення обліковувати в класних журналах на спеціально відведених сторінках. Якщо тривалість навчальної екскурсії визначено більше однієї академічної години, то під час обліку в журналі поруч з тематикою екскурсії вказувати в дужках відповідну кількість годин. Оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами таких екскурсій здійснювати  на розсуд учителя.

 

4. СЛУХАЛИ:

Тодорчука С.Г., директора школи, який розповів присутнім про попереднє навантаження вчителів на наступний навчальний рік.

 

ВИСТУПИЛИ:

Бабенко О.В., голова профспілкового комітету, яка зазначила, що навантаження не остаточне, оскільки не врахована варіативна складова.

 

УХВАЛИЛИ:

При розподілі годин варіативної складової навчального плану враховувати побажання батьків, дітей.

 

Голова педради:                                                                    С.Г. Тодорчук

 

Секретар:                                                                               О.В.Поленок

 

Категорія: Протоколи педагогічної ради | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar