person_outline
phone
Головна » Файли » Педагогічна рада » Протоколи педагогічної ради

Протокол № 6 засідання педагогічної ради Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 10.05. 2017 року
[ Викачати з сервера (26.7 Kb) ] 01.11.2018, 20:39

Протокол № 6

засідання педагогічної ради

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

від 10.05. 2017 року

 

Голова            Тодорчук С.Г.

Секретар        Поленок О.В.

Присутні        16 осіб

Тема. Використання інформаційно – комунікаційних технологій у навчально –виховному процесі»

Форма: круглий стіл       

Порядок денний:

1. Звіт про виконання рішень педагогічної ради № 5 від  29.03.2017 року.

    2. Використання інформаційно – комунікаційних технологій у навчально – виховному процесі.

    3.  Організація ДПА у 4, 9 класах на базі закладу та у 11 класі у формі ЗНО.

4. Звільнення учня 4-го класу Кожухаря Олександра від ДПА.   

 1. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В. Про виконання рішення педагогічної ради № 5 від 29.03.2017 року.

УХВАЛИЛИ:

Продовжувати вести систематичний контроль за виконанням річного плану роботи Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016 - 2017 н. рік.

2. СЛУХАЛИ:

2.1. Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка звернула увагу присутніх на те, що система освіти, відповідно до вимог сучасності, потребує докорінного переосмислення, практичної реалізації- навчитися пізнавати, навчитися працювати, навчитися жити разом, навчитися жити.  ХХI століття — час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства в якому якість людського потенціалу, рівень освіченості й культури всього населення набувають вирішального значення.
Комп'ютери стрімко увійшли в різноманітні сфери нашої повсякденної діяльності, тому важливим завданням є широке запровадження комп'ютерної техніки в процесі навчання . Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.                                                                                                  Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформації, доступ до джерел інформації.

ВИСТУПИЛИ:

Меркотан І.П., вчитель початкових класів. Вона доповіла про те, що спостереження показали, що такі уроки із застосуванням інформаційних технологій викликають великий інтерес в учнів початкових класів, який виражається у зростанні кількості питань, що задаються дітьми, а також в пошуку відповідей на складні запитання. Зростає кількість учнів, які готують самостійно додаткову інформацію до уроку. Дані уроки також сприяють формуванню комп'ютерної грамотності.

Підготовка до уроків з використанням інформаційних технологій вимагає більшого часу, ніж звичайний урок, але це не можна назвати недоліком, так як дані уроки значно ефективніші звичайних. Як показує практика, з усіх існуючих технічних засобів навчання комп'ютер найбільш повно відповідає дидактичним вимогам, оскільки володіє цілим рядом додаткових можливостей, що дозволяють управляти процесом навчання, максимально адаптувати його до індивідуальних особливостей учнів.

Грамотне використання будь-яких засобів інформаційних технологій на уроках тягне за собою розвиток особистості дитини: інтелекту, пам'яті, уваги і т.д. Використання інформаційних технологій на уроці є потужним мотиваційним стимулом. Але в той же час, необхідно розуміти, що збільшення часу безпосередньої роботи за комп'ютером молодшого школяра ініціює низку негативних наслідків: перезбудження нервової системи, втому очей, статистичне напруження м'язів спини і шиї, загальну стомлюваність організму. Тому, якою б привабливою не була навчальна діяльність з використанням комп'ютера на уроці, необхідно суворо дотримуватися встановлених санітарних норм.

    1. Вчителі гуманітарного циклу: Бабенко В.В., Гнатів В.П. розповіли про характеристику сучасного уроку. Виходячи із нових реалій і потреб суспільства, ми повинні зрозуміти, що особливістю сучасності є те, що людина, щоб реалізуватися в суспільстві, повинна вчитися практично все своє життя, активно діяти і природно сприймати зміни. Узгодженість освітнього процесу, освітніх показників, які визначають його якість відповідно до вимог суспільства – це умова, без якої якісна освіта залишається лише на рівні розмов про неї.

Сучасні школярі із величезною цікавістю сприймають матеріал уроку, коли учитель застосовує ІКТ – такий урок набуває високої ефективності і полегшує сприймання для учнів. Основною метою використання ІКТ на уроці історії є досягнення поглибленого розуміння та осмислення навчального історичного матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його перенесення у період вивчення. Все це відбувається за рахунок карт, схем, навчальних картин, відео- та аудіокоментарів, історичних фільмів, презентацій до уроку, які представлені в електронному варіанті.

    1. Дудченко А.М., вчитель природознавства, основ здоров’я підготувала інформацію з досвіду роботи про використання ІКТ на різних етапах уроків у своїй практиці.   Також Алла Миколаївна звернула увагу на те, що один кабінет інформатики у школі не дозволяє всім учителям у повній мірі використовувати в процесі навчання ІКТ. Тому у кабінетах школи теж повинні бути комп’ютери, телевізор з відеомагнітофоном та слайдпроектор з набороми слайдів. Ці засоби навчання дають змогу створити нове навчальне середовище, яке здатне підвищити якість географічної освіти, залучитися до світового інформаційного простору.                                                      

                

 УХВАЛИЛИ:

Вчителям – предметникам на своїх уроках:

 2.1. Використовувати інформаційно – комунікаційні технології у навчально – виховному процесі

2.2. Застосовувати використання інформаційно – комунікаційних технологій на різних етапах проведення уроків як традиційних так і не традиційних.

3. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про  організацію державної підсумкової атестації у 4, 9 та 11 класах. Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2016/2017 навчальному році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547 (далі МОН України), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, та наказу МОН України від 20.10.2016 № 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» із змінами, внесеними наказом МОН від 30.12.2016 № 1696«Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 року № 1272». Атестація у загальноосвітніх навчальних закладах І і ІІ ступенів проводиться за місцем навчання у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України

ВИСТУПИЛИ:

Бабенко В.В., класний керівник учнів 9 класу, який розповів про свою роботу з батьками та учнями. Оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі штампом навчального закладу або на спеціальному бланку відповідей, що розробляється навчальним закладом. У чистовому варіанті атестаційної письмової роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою і не зараховуються як правильні відповіді.

УХВАЛИЛИ:

  1. Провести батьківські збори щодо проведення ДПА у випускних класах.
  2. Вивісити на стенд «Державна підсумкова атестація» план проведення та склад комісії ДПА.
  3. Затвердити завдання до державних підсумкових атестацій.
  4. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про  звільнення учня 4-го класу Кожухаря Олександра від проходження  державної підсумкової атестації за станом здоров’я.

ВИСТУПИЛИ:

Меркотан І.П., класний керівник учнів 4 класу, яка звернула увагу присутніх на те, що мама Олександра написала заяву на підставі виписки із медичної карти сина.

УХВАЛИЛИ:

Звільнити учня 4-го класу Кожухаря Олександра від проходження державної підсумкової атестації.

 

 

Голова педради:                                                                    С.Г. Тодорчук

 

Секретар:                                                                               О.В.Поленок

 

Категорія: Протоколи педагогічної ради | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 8 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar