person_outline
phone
Головна » Файли » Педагогічна рада » Протоколи педагогічної ради

Протокол № 5 засідання педагогічної ради Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 29.03. 2017 року
[ Викачати з сервера (21.1 Kb) ] 01.11.2018, 20:37

Протокол № 5

засідання педагогічної ради

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

від 29.03. 2017 року

 

Голова            Тодорчук С.Г.

Секретар        Поленок О.В.

Присутні        16 осіб

Тема. Сучасний урок – основа ефективної та якісної освіти.

 

Форма:           педрада - тренінг

Порядок денний:

1. Звіт про виконання рішень педагогічної ради № 4 від  05.01.2017 року.

    2. Сучасний урок – основа ефективної та якісної освіти.

    3. Вибір навчального предмету на державну підсумкову атестацію для учнів 9-го класу.  

    4.   Строки проведення ДПА у 4 та 9 класах.

1. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В. Про виконання рішення педагогічної ради № 4 від 05.03.2017 року.

УХВАЛИЛИ:

Продовжувати вести систематичний контроль за виконанням річного плану роботи Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016 - 2017 н. рік.

2. СЛУХАЛИ:

2.1. Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка звернула увагу присутніх на те, що кожен урок – це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім’я Розвиток і знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.

Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять і не менш як 98 % робочого вчителя буде присвячено саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії тощо. Отже, сучасний урок – це урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні.  (Виступ додається).

ВИСТУПИЛИ:

  1. Меркотан І.П., вчитель початкових класів. Вона доповіла про сутність поняття «урок». Ірина Петрівна розповіла присутнім про традиційні та нетрадиційні уроки. Урок (традиційний) – це форма організації діяльності постійного складу викладачів та учнів, яку систематично використовують для вирішення завдань навчання, виховання й розвитку учнів у конкретний період часу. Традиційний урок як рідна людина, у ньому все ясно, зрозуміло: нехай не завжди задовольняє сучасним вимогам, проте на такому уроці все знайоме та близьке – традиційне. Що ж таке сучасний урок?

Сучасний урок – це, перш за все, урок демократичний. Його проводять не для учнів, а разом з ними. Сучасний урок – це урок, на якому створені реальні умови для інтелектуального розвитку, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями.

  1. Вчителі гуманітарного циклу: Бабенко В.В., Поленок О.В., Кравець Т.Л.  розповіли про характеристику сучасного уроку. На сучасному уроці немає місця нудьзі, страху та злості від безсилля, панує атмосфера інтересу, довіри та співробітництва, є місце кожній дитині. Сучасний урок є запорукою успіху в майбутньому. Вимоги до сучасного уроку: дидактичні, психологічні, загально педагогічні, виховні, гігієнічні, освітні.
  2. Дудченко А.М., вчитель природознавства, основ здоров’я підготувала інформацію з досвіду роботи про використання різних моделей уроків у своїй практиці.                        

 УХВАЛИЛИ:

    1. Вчителям – предметникам на своїх уроках впроваджувати технології успіху, формування творчої особистості, розвивати критичне мислення, інтерактивне навчання.
    2. Застосовувати різноманітні форми проведення уроків як традиційних так і не традиційних.

3. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про  вибір навчального предмету на державну підсумкову атестацію учням 9-ого класу.

ВИСТУПИЛИ:

Бабенко В.В., класний керівник учнів 9 класу, який розповів про свою роботу з батьками та учнями. Запропонував здавати географію.

УХВАЛИЛИ:

Учням  9 – ого класу вибрати предмет географію на державну підсумкову атестацію.

  1. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про  строки проведення ДПА у 4 та 9 класах.

ВИСТУПИЛИ:

Меркотан І.П., класний керівник учнів 4 класу, яка звернула увагу присутніх на те, що числа не повинні бути понеділком та п’ятницею, та не повинні співпадати з післясвятковими днями.

УХВАЛИЛИ:

Затвердити строки проведення ДПА у такі терміни:

4 клас

Математика – 16 травня;

Українська мова – 18 травня;

Літературне читання – 23 травня.

9 клас

Українська мова – 30 травня;

Географія – 02 червня;

Математика – 06 червня.

 

 

Голова педради:                                                                    С.Г. Тодорчук

 

Секретар:                                                                               О.В.Поленок

 

Категорія: Протоколи педагогічної ради | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar