Головна » Файли » Педагогічна рада » Протоколи педагогічної ради |
[ Викачати з сервера (21.0 Kb) ] | 01.11.2018, 20:36 |
Протокол № 4 засідання педагогічної ради Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 05.01. 2017 року
Голова Тодорчук С.Г. Секретар Поленок О.В. Присутні 18 осіб Тема. Оцінка ефективності реалізації проблеми формування готовності сучасного педагога до впровадження інноваційних технологій у педагогічну практику
Форма: педрада - бесіда Порядок денний: 1. Звіт про виконання рішень педагогічної ради № 3 від 14.12.2016 року. 2. Оцінка ефективності реалізації проблеми формування готовності сучасного педагога до впровадження інноваційних технологій у педагогічну практику. 3. Моніторинг успішності учнів за І семестр 2016 – 2017 навчального року. 4. Аналіз виховної роботи за І семестр 2016 – 2017 навчального року. 5. Оцінювання учнів 2-ого класу. 1. СЛУХАЛИ: Поленок О.В. Про виконання рішення педагогічної ради № 3 від 14.12.2016 року. УХВАЛИЛИ: Продовжувати вести систематичний контроль за виконанням річного плану роботи Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016 - 2017 н. рік. 2. СЛУХАЛИ: 2.1. Гнатіва В.П., соціального педагога школи, який розповів про інноваційні процеси в освітньому просторі. Василь петрович звернув увагу присутніх на те, що інноваційна педагогічна діяльність як особливий вид творчої діяльності спрямована на оновлення системи освіти. Вона є результатом активності людини не стільки у пристосуванні до зовнішнього середовища, скільки у зміні його відповідно до особистих і суспільних потреб. Інноваційна педагогічна діяльність – заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду цілеспрямована педагогічна діяльність, орієнтована на зміну й розвиток навчально – виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики. (Виступ додається). ВИСТУПИЛИ:
УХВАЛИЛИ:
3. СЛУХАЛИ: Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про моніторингове відстеження рівня навченості учнів за І семестр 2016 – 2017 навчального року. Олга Володимирівна звернула увагу присутніх нате, що учні 1, 2 класів оцінюються вербально (словесно). У 3, 4 класах оцінюються за 12-бальною системою лише з п’яти предметів: українська мова, літературне читання, математика, англійська мова, природознавство. Моніторинг успішності показав такі результати: всього 26 учнів, високого рівня – 4 учня (15, 38%), достатній - 11 учнів (42,31%), середній – 8 (30,77%), початковий – 3 (11,54%). Насторожує той факт, що з’явився початковий рівень, якого не було в минулому році. Моніторинг успішності у старших і середніх класах показав такі результати: високого рівня – 2 учня (3,51%), достатнього – 18 (31,58%), середнього – 33 (57,89%), початкового – 2 (3,51%). Насторожує те, що рівень навчання учнів падає, особливо у старших класах. Викликає занепокоєння у старших класах, а саме в 11 класі є початковий рівень (1 учень), а з 14 учнів 10 та 11 класів середнього рівня 11 учнів.
ВИСТУПИЛИ: Гнатів В.П., класний керівник учнів 11 класу, який розповів про свою роботу з батьками та учнями. Безердян Л.П., вчитель 3 класу, класний керівник, яка розповіла про те чому учні її класу мають початковий рівень, що вона робить для покращення їх результатів. УХВАЛИЛИ:
4. СЛУХАЛИ: Теленик Г.О., заступника директора з виховної роботи, яка розповіла про аналіз виховної роботи у закладі за І семестр 2016 - 2017 навчального року. Ганна Олександрівна розповіла присутнім про те, що виховна робота у школі була організована у відповідності до вимог Закону України «Про освіту», державних концепцій національного виховання. Аналіз роботи показав, що класні керівники зі своїми вихованцями брали активну роботу у проведенні виховних годин, брали участь у заходах школи та району, у проведенні предметних тижнів, акціях. Всі заходи вчасно висвітлені на шкільному сайті закладу. ВИСТУПИЛИ: Коптілєц А.В., педагог – організатор, розповіла про виховні заходи у школі, про вподобання дітей, про плани на ІІ семестр. Дудченко А.М., класний керівник 10 класу, яка звернула увагу присутніх на те, чим старші учні, тим важче залучити їх до активної участі у виховних заходах. Швороб Н.В., класний керівник 6 класу, яка розповіла про свою роботу з дітьми за виховним планом. Діти з великим захопленням беруть участь у різноманітних заходах. УХВАЛИЛИ: 4.1. Педагогу організатору організувати щомісяця випуск санбюлетня «Скарбниця здоров’я» . 4.2. Активізувати роботу щодо проведення відкритих виховних годин. 4.3. Удосконалити форми проведення годин спілкування та подальше впровадження системи соціальної діагностики виховного процесу у класах. 5. СЛУХАЛИ: Гуду І.М., класного керівника 2 класу про необхідність оцінювання учнів у ІІ семестрі. Інна Миколаївна звернула увагу присутніх на те, що настала можливість для другокласників бачити результат своєї діяльності у балах за 12-бальною системою оцінювання. ВИСТУПИЛИ: Безердян Л.П., керівник шкільного методичного об’єднання початкових класів, яка звернула увагу присутніх на те, що в початковій школі оцінюються лише п’ять предметів. Оцінки дадуть змогу батькам побачити рівень навчальних досягнень своїх дітей. УХВАЛИЛИ: 5.1. У ІІ семестрі оцінювати учнів 2 класу за 12-бальною системою. 5.2. Класному керівнику 2 класу Гуді І.М. розповісти батькам своїх вихованців про критерії оцінювання учнів.
Голова педради: С.Г. Тодорчук
Секретар: О.В.Поленок
| |
Переглядів: 41 | Завантажень: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |
|
|