person_outline
phone
Головна » Файли » Педагогічна рада » Протоколи педагогічної ради

Протокол № 4 засідання педагогічної ради Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 05.01. 2017 року
[ Викачати з сервера (21.0 Kb) ] 01.11.2018, 20:36

Протокол № 4

засідання педагогічної ради

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

від 05.01. 2017 року

 

Голова            Тодорчук С.Г.

Секретар        Поленок О.В.

Присутні        18 осіб

Тема. Оцінка ефективності реалізації  проблеми формування  готовності сучасного  педагога до впровадження інноваційних  технологій у педагогічну практику

 

Форма:           педрада - бесіда

Порядок денний:

1. Звіт про виконання рішень педагогічної ради № 3 від  14.12.2016 року.

    2. Оцінка ефективності реалізації  проблеми формування  готовності сучасного  педагога до впровадження інноваційних  технологій у педагогічну практику.

    3. Моніторинг успішності учнів за І семестр 2016 – 2017 навчального року.

    4. Аналіз виховної роботи за І семестр 2016 – 2017 навчального року.

    5. Оцінювання учнів 2-ого класу.    

1. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В. Про виконання рішення педагогічної ради № 3 від 14.12.2016 року.

УХВАЛИЛИ:

Продовжувати вести систематичний контроль за виконанням річного плану роботи Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016 - 2017 н. рік.

2. СЛУХАЛИ:

2.1. Гнатіва В.П., соціального педагога школи, який розповів про інноваційні  процеси в освітньому просторі. Василь петрович звернув увагу присутніх на те, що інноваційна педагогічна діяльність як особливий вид творчої діяльності спрямована на оновлення системи освіти. Вона є результатом активності людини не стільки у пристосуванні до зовнішнього середовища, скільки у зміні його відповідно до особистих і суспільних потреб. Інноваційна педагогічна діяльність – заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду цілеспрямована педагогічна діяльність, орієнтована на зміну й розвиток навчально – виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики.  (Виступ додається).

ВИСТУПИЛИ:

  1. Меркотан І.П., вчитель початкових класів. Вона доповіла про сутність поняття «інноваційна діяльність», звернула увагу на свої здобутки з цього питання. (Виступ додається).
  2. Вчителі гуманітарного циклу: Бабенко В.В., Поленок О.В., Кравець Т.Л.  розповіли про впровадження інноваційних технологій на  своїх уроках.
  3. Дудченко А.М., вчитель природознавства, основ здоров’я підготувала інформацію з досвіду роботи про створення умов для реалізації успішного впровадження інноваційних технологій у педагогічну практику.                        

 УХВАЛИЛИ:

    1. Вчителям – предметникам на своїх уроках впроваджувати інноваційні технології з метою покращення викладу навчального матеріалу.

3. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи, яка розповіла про моніторингове відстеження рівня навченості учнів за І семестр 2016 – 2017 навчального року. Олга Володимирівна звернула увагу присутніх нате, що учні 1, 2 класів оцінюються вербально (словесно). У 3, 4 класах оцінюються за 12-бальною системою лише з п’яти предметів: українська мова, літературне читання, математика, англійська мова, природознавство. Моніторинг успішності показав такі результати: всього 26 учнів, високого рівня – 4 учня (15, 38%), достатній  - 11 учнів (42,31%), середній – 8 (30,77%), початковий – 3 (11,54%). Насторожує той факт, що з’явився початковий рівень, якого не було в минулому році.

Моніторинг успішності у старших і середніх класах показав такі результати: високого рівня – 2 учня (3,51%), достатнього – 18 (31,58%), середнього – 33  (57,89%), початкового – 2 (3,51%). Насторожує те, що рівень навчання учнів падає, особливо у старших класах. Викликає занепокоєння у старших класах, а саме в 11 класі є початковий рівень (1 учень), а з 14 учнів 10 та 11 класів середнього рівня 11 учнів.

 

ВИСТУПИЛИ:

Гнатів В.П., класний керівник учнів 11 класу, який розповів про свою роботу з батьками та учнями.

Безердян Л.П., вчитель 3 класу, класний керівник, яка розповіла про те чому учні її класу мають початковий рівень, що вона робить для покращення їх результатів.

УХВАЛИЛИ:

    1. Провести батьківські збори, на яких повідомити батьків про навчальні досягнення учнів у І семестрі.
    2. Вчителям – предметникам провести роботу щодо подолання початкового рівня, підвищенні знань учнів зі свого предмету.
    3. Керівникам шкільних методичних об’єднань розглянути моніторингові відстеження на своїх засіданнях.

4. СЛУХАЛИ:

Теленик Г.О., заступника директора з виховної роботи, яка розповіла про аналіз  виховної роботи у закладі за І семестр 2016  - 2017 навчального року. Ганна Олександрівна розповіла присутнім про те, що виховна робота у школі була організована у відповідності до вимог Закону України «Про освіту», державних концепцій національного виховання. Аналіз роботи показав, що класні керівники зі своїми вихованцями брали активну роботу у проведенні виховних годин, брали участь у заходах школи та району, у проведенні предметних тижнів, акціях. Всі заходи вчасно висвітлені на шкільному сайті закладу.

ВИСТУПИЛИ:

Коптілєц А.В., педагог – організатор, розповіла про виховні заходи у школі, про вподобання дітей, про плани на ІІ семестр.

Дудченко А.М., класний керівник 10 класу, яка звернула увагу присутніх на те, чим старші учні, тим важче залучити їх до активної участі у виховних заходах.

Швороб Н.В., класний керівник 6 класу, яка розповіла про свою роботу з дітьми за виховним планом. Діти з великим захопленням беруть участь у різноманітних заходах.

УХВАЛИЛИ:

4.1. Педагогу організатору організувати щомісяця випуск санбюлетня «Скарбниця здоров’я» .

4.2. Активізувати роботу щодо проведення відкритих виховних годин.

4.3. Удосконалити форми проведення годин спілкування та подальше впровадження системи соціальної діагностики виховного процесу у класах.

5. СЛУХАЛИ:

Гуду І.М., класного керівника 2 класу про необхідність оцінювання учнів у ІІ семестрі. Інна Миколаївна звернула увагу присутніх на те, що настала можливість для другокласників бачити результат своєї діяльності у балах за 12-бальною системою оцінювання.

ВИСТУПИЛИ:

Безердян Л.П., керівник шкільного методичного об’єднання початкових класів, яка звернула увагу присутніх на те, що в початковій школі оцінюються лише п’ять предметів. Оцінки дадуть змогу батькам побачити рівень навчальних досягнень своїх дітей.

УХВАЛИЛИ:

5.1. У ІІ семестрі оцінювати учнів 2 класу за 12-бальною системою.

5.2. Класному керівнику 2 класу Гуді І.М. розповісти батькам своїх вихованців про критерії оцінювання учнів.

 

Голова педради:                                                                    С.Г. Тодорчук

 

Секретар:                                                                               О.В.Поленок

 

Категорія: Протоколи педагогічної ради | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 15 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar