person_outline
phone
Головна » Файли » Педагогічна рада » Протоколи педагогічної ради

Протокол № 2 засідання педагогічної ради Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів від 28.10.2016 року
[ Викачати з сервера (18.2 Kb) ] 01.11.2018, 20:26

Протокол № 2

засідання педагогічної ради

Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

від 28.10.2016 року

 

Голова            Тодорчук С.Г.

Секретар        Поленок О.В.

Присутні        18 осіб

Тема.          Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості учнів

Форма:           педрада - дискусія

Порядок денний:

1. Виконання рішення педагогічної ради № 1 від 17.08.2016 року.

2. Комп’ютерні технології, як засіб розвитку творчої особистості учнів.

3. Розгляд Положення про самообслуговування учнів.

4. Ущільнення навчального матеріалу протягом навчального року.

5. Різне.

1. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В. Про виконання рішення педагогічної ради № 1 від 17.08.2016 року.

УХВАЛИЛИ:

Продовжувати вести систематичний контроль за виконанням річного плану роботи Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016 - 2017 н. рік.

2. СЛУХАЛИ:

2.1.Тодорчука С.Г., т.в.о. директора школи, комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості. Він зауважив, що використання інновацій в навчально-виховному процесі завжди приносить позитивний результат.

 (Виступ додається).

ВИСТУПИЛИ:

  1. Безердян Л.П., керівник ШМО вчителів початкових класів. Вона зазначила, що використання комп’ютерних технологій та ТЗІ на уроках не завжди можливо у нашому закладі, але учні більше полюбляють нестандартні уроки, які підвищують інтерес учнів до навчання.
  2. Бабенко В.В., керівник ШМО вчителів гуманітарного циклу.  Віктор Володимирович розповів про недоліки використання інформаційних технологій на уроках.
  3. Швороб Н.В., вчитель математики та фізики. Наталія Володимирівна проінформувала присутніх про переваги використання інформаційних технологій на всіх уроках.

УХВАЛИЛИ:

  1. Керівникам шкільних МО:
  • обговорити зазначені реко­мендації на засіданнях МО;
  • надати методичну допомогу моло­дим та малодосвідченим учителям щодо впровадження інформацій­них технологій навчання на уро­ках і в позаурочний час.
  1. Учитслям - предметникам звернути увагу на проблему використання ін­формаційних технологій в навчально-виховному процесі під час самоосвіт­ньої діяльності.
  2. Учителям вищої та І категорії під­готувати і провести відкриті уроки для вчителів школи з використанням інформаційних технологій.
  3. Заступнику директора з НВР скласти графік проведення відкритих уро­ків.
  4. Соціальному педагогу школи відвідати навчальні заняття в старших класах і зробити психологічний аналіз застосування інформаційних технологій вчителями школи.

 

3. СЛУХАЛИ:

Теленик Г.О., заступник директора з виховної роботи. Ганна Олександрівна звернула увагу присутніх на те, що  самообслуговування – одна із складових шкільного самоврядування. Необхідно прийняти Положення про організацію самообслуговування учнів у Шевченківській ЗОШ І-ІІІ ступенів.

ВИСТУПИЛИ:

Меркотан І.П., учитель початкових класів, яка звернула увагу присутніх на те, що самообслуговування є важливою складовою трудового виховання учнів закладу і сприяє розвитку навичок, необхідних для формування кращих якостей дітей і підлітків.

Бабенко В.В., класний керівник учнів 9-го класу, наголосив на тому, що навички, отримані школярами задіяними у різних видах шкільного самообслуговування, допомагають їм вірно розподіляти свої сили, використовувати раціональні прийоми і методи роботи.

Петрахаус О.М. Учитель трудового навчання проінформував колег про те, що види праці шкільного самообслуговування в основному співпадають з видами трудової діяльності на уроках трудового навчання.

УХВАЛИЛИ:

3.1. Затвердити Положення про самообслуговування учнів у Шевченківській ЗОШ І-ІІІ ступенів.

4. СЛУХАЛИ:

Поленок О.В., заступника директора з навчально – виховної роботи. Ольга Володимирівна звернула увагу присутніх на те, що протягом навчального року трапляються різні ситуації, коли не проводяться уроки з певних причин. А навчальний план виконувати потрібно. У зв’язку з цим необхідно знати яким чином вчителі мають наздоганяти матеріал.

ВИСТУПИЛИ:

Безердян Л.П., вчитель початкових класів, яка звернула увагу присутніх на те, що канікули у дітей ми забирати не повинні. А якщо пропуски уроків відбуваються не з вини вчителя, то і вчителя наказувати не повинні.

Узунов О.М., вчитель математики запропонував наздоганяти навчальний матеріал , який пропустили учні не з вини вчителя, шляхом ущільнення навчального матеріалу.

УХВАЛИЛИ:

4.1. Наздоганяти пропущені уроки, які виникли не з вини вчителя, шляхом ущільнення навчального матеріалу.

4.2. У класному журналі на предметних сторінках записувати так: справа – у колонці «№ п/п» номери уроків, у колонці «Дата» – те число, коли проводяться уроки, у «Зміст уроку» - записувати ті теми, які ущільнюються. Зліва записувати лише те число, коли дійсно проводився урок.

 

Голова педради:                                                                    С.Г. Тодорчук

 

Секретар:                                                                               О.В.Поленок

 

Категорія: Протоколи педагогічної ради | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar