person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

№90 Про призначення відповідальних осіб за організацію та ведення діловодства в Шевченківській ЗОШ І-ІІІ ступенів
[ Викачати з сервера (32.2 Kb) ] 16.08.2018, 21:28

Н А К А З

14.08.2018                                                                                                                            № 90

 

Про призначення відповідальних осіб

за організацію та ведення діловодства

в Шевченківській ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Відповідно до вимог чинних Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Вимог до оформлення документів Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ДСТУ 4163-2003, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у ЗНЗ усіх типів і форм власності», Типової інструкції з діловодства у ЗНЗ усіх типів і форм власності, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 № 1239, з метою встановлення єдиних вимог і подальшого вдосконалення систем роботи навчального закладу з ведення діловодства, підвищення відповідальності працівників за ведення ділової документації

НАКАЗУЮ:

  1. Забезпечити ведення ділової документації українською мовою з безумовним дотриманням правил і рекомендацій щодо порядку здійснення ділових процесів, установлених Типовою інструкцією з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності
  2. Призначити відповідальними за ведення ділової документації директора школи Тодорчука С.Г. та секретаря школи Перкевич Л.М.
  3. Покласти відповідальність на секретаря за ведення обліку ділової  документації.                                                                                            
  4. Установити, що в друкованому варіанті ведуться документи, за які відповідають зазначені нижче працівники закладу:
    1. Накази з основної діяльності та кадрових питань – директора школи
    2. Накази з кадрових питань – секретар
    3. Протоколи засідань педагогічної ради -  Поленок О.В.
    4. Протокол проведення нарад при директорові – секретар
    5. Протокол засідань методичних об’єднань учителів – Керівники ШМО, секретарі  ШМО
    6. План роботи Шевченківської  ЗОШ І-ІІІ ступенів – директор школи Тодорчук С.Г.
    7. Протокол проведення класних батьківських зборів – класні керівники.
    8. План роботи соціального педагога – Гнатів В.П. соціальний педагог
    9. План роботи шкільної бібліотеки – бібліотекар.
    10. Протокол засідання атестаційної комісії – Поленок О.В. заступник директора з начально-виховної роботи.
  5. Призначити відповідальною за ведення кадрових питань, заповнення та облік трудових книжок секретаря школи;
    1.  Відповідального зобов'язати.:
      •  Детально вивчити Інструкцію з ведення кадрових питань та Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян.
      • Документацію з ведення кадрових питань оформлювати своєчасно.
      • Діловодство за зверненнями громадян вести відповідно Інструкції, окремо від загального діловодства закладу.
  6. Відповідальним  особам за ведення вищезазначених справ:
    1. Вести книги реєстрації відповідних документів, що поаркушно пронумеровані, прошиті та скріплені печаткою:
  • Книгу реєстрації наказів з основної діяльності
  • Книгу реєстрації наказів з кадрових питань
  • Книгу реєстрації протоколів засідань педагогічної ради
  • Протоколи проведення загальношкільних батьківських зборів
  • Протоколи засідань педагогічної ради навчального закладу
  • Книгу реєстрації нарад при директорові
  • Протоколи засідань ШМО
  • Протоколи  проведення класних батьківських зборів
    1. Забезпечити збереження справ на робочих місцях.                                                                         
  1. Документи, що ведуться в друкованому варіанті, формувати у справах згідно з вимогами до формування справ, прошивати, поаркушно нумерувати та скріплювати печаткою:
  • накази директора школи з основної діяльності
  • накази директора школи з кадрових питань
  • накази з обліку руху учнів
  • протоколи засідань педагогічної ради
  • протоколи нарад при директорові
  • протоколи проведення загально шкільних батьківських зборів
  • протоколи засідань предметних методичних об’єднань учителів
  • протоколи проведення класних батьківських зборів
  • протоколи засідань атестаційної комісії

8.  Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи                                                                С.Г. Тодорчук

З наказом ознайомлені:

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 113 | Завантажень: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar