person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

№89 Про розподіл функціональних обов'язків  між адміністрацією школи та допоміжним персоналом на 2018/2019 н. р.
[ Викачати з сервера (46.2 Kb) ] 13.08.2018, 20:57

Н А К А З

13.08.2018                                                                                                                            № 89

Про розподіл функціональних обов'язків

 між адміністрацією школи та

допоміжним персоналом на 2018/2019 н. р.

З метою створення умов для ефективного функціонування шкільного колективу , здійснення управління навчально-виховним процесом та фінансово-господарською діяльністю школи й контролю за ними, а також підвищення відповідальності працівників школи

 НАКАЗУЮ:

Розподілити обов’язки між членами шкільної адміністрації та допоміжним персоналом наступним чином :

1. Директор школи Тодорчук Сергій Геннадійович.:

1.1. Відповідає за:

  • забезпечення школи кадрами, прийом на роботу і звільнення з ро­боти навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу школи;
  • організацію та проведення атестації учителів і подання атестаційних листів та документів для нагородження педпрацівників та вста­новлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;
  • підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за участю директора;
  • правильне складання річного плану роботи школи і плану її перспективного розвитку;
  • підготовку школи до нового навчального року;
  • належне ведення особових справ;
  • здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів, прийом дітей до школи;
  • дотримання єдиних педагогічних вимог у школі, режиму на­вчальних занять;
  • створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників школи;
  • організацію і якість навчально-виховної роботи серед учнів, зміцнення їх здоров'я та фізичний розвиток;
  • забезпечення належного фінансово-господарського стану школи;
  • забезпечення об'єктивності оцінювання знань, умінь та навичок учнів;
  • поповнення бібліотеки навчально-методичною літературою, профільними журналами та газетами.

1.2. Безпосередньо керує:

  • роботою заступника із навчально-виховної роботи, заступни­ка з виховної роботи, завгоспа школи;
  • педагогічної ради та педагогічного колективу;
  • роботою бібліотеки школи, практичного психолога.

1.3. Організовує:

  • роботу відповідно до річного плану роботи школи;
  • роботу з батьками і громадськими організаціями.

1.3. Погоджує свою діяльність із районним відділом освіти, міським та обласним управліннями освіти.

1.4. Здійснює контроль за:

  • виконанням річного плану роботи школи, навчального плану, рішень педагогічної ради та рекомендацій нарад за участю директора;
  • організацією безкоштовного харчування;
  • виконанням єдиних педагогічних вимог.

1.5. Звітує про організацію, здійснення та результати навчаль­но-виховної роботи і стан матеріально-технічного забезпечення школи перед органами управління освітою та іншими вищими владними органами.

1.6. Складає річний та перспективний плани роботи школи; ви­дає накази, розпорядження та інші документи, які стосуються шкільного життя.

2. Заступник директора з навчально-виховної роботи Поленок О.В. :

2.1. Відповідає за:

  • своєчасне складання й коригування розкладу уроків;
  •  правильність організації навчально-виховної роботи з учнями 1-11класів;
  • виконання навчальних програм і календарних планів учителя­ми школи;
  • ведення класних журналів та іншої документації у школі;
  • вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педа­гогічного досвіду учителів школи;
  • впровадження досягнень педагогічної науки в практику на­вчально-виховної роботи вчителів, реалізацію принципів наукової організації праці та гуманізації взаємовідносин у колективі;
  • підготовку звітних документів по школі, складання документів для нарахування заробітної плати вчителям та іншим працівникам школи, зв'язок з бухгалтерією з питань виплати зарплати працівникам школи;
  • ведення статистичних звітів по школі;
  • проходження вчителями курсової та семінарської перепідготовки;
  • роботу методичної ради та методичних об'єднань у школі, про­ведення методичних днів та тематичних декад;
  • роботу з молодими вчителями;
  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабі­нетах;
  • здійснення контролю за відвідуванням учнями школи, охоплен­ням дітей загальною середньою освітою;
  • організацію та облік працевлаштування випускників 9-х та 11-х класів;
  • організацію та облік оформлення бланків документів на отри­мання документів про освіту;
  • створення сприятливого морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • організацію роботи з учнями та їхніми батьками;
  • виконання правил техніки безпеки в школі та оформлення до­кументів з техніки безпеки;
  • організацію роботи з учнями та їхніми батьками.
  • координацію роботи педагогічних та інших працівників підрозділу;
  • виконання колективного договору, створює необхідні умови для нормальної роботи профспілкової організації;
  • збереження і поновлення матеріально-технічної бази, облік та збереження документації підрозділу;
  • охорону життя та здоров’я дітей;
  • здійснення батьківської плати за утримання дітей у дошкільному закладі;

2.2. Безпосередньо керує:

  • роботою вчителів школи;
  • роботою класних керівників з питань організації навчальної діяльності учнів;
  • роботою методичного об'єднання та методич­ного кабінету;
  • проведенням контрольних, практичних і лабораторних робіт, навчальних екскурсій;
  • підготовкою та проведенням екзаменів;
  • роботою завідувачів кабінетів; проведенням аналізу результативності навчально-виховної роботи школи, якості роботи окремих педагогічних працівників;
  • виконанням планів роботи вихователями;
  • виконанням санітарно-гігієнічних норм, правил з охорони праці, пожежної безпеки під час проведення виховних заходів за межами навчального закладу;
  • якістю ведення документації.

2.3. Організовує:

  • дотримання у школі єдиних педагогічних вимог та режиму на­вчальних занять;
  • підготовку й проведення загальношкільних заходів навчаль­ного характеру (олімпіад, предметно-тематичних тижнів та вечорів);
  • облік успішності учнів 1—11-х класів та відвідування ними уроків;
  • експериментальну роботу вчителів;
  • проведення відкритих уроків і взаємовідвідування уроків учи­телями;
  • роботу з учнями, які за заявою батьків та у зв'язку зі станом здоров'я працюють за індивідуальними планами відповідно до чин­ного положення;
  • перепідготовку працівників школи та проходження атестації педагогічними працівниками;
  • підготовку матеріалів до складання річного плану;
  • своєчасну заміну уроків.

2.4. Погоджує свою діяльність із директором школи, методич­ним кабінетом відділу освіти райдержадміністрації,  з іншим заступником директора.

2.5. Здійснює контроль за:

  • роботою вчителів - предметників щодо орга­нізації навчального процесу;
  • станом успішності учнів 1—11-х  класів і відвідуванням ними уроків;
  • роботою класних керівників щодо організації навчальної діяль­ності учнів;
  • навчальним навантаженням учнів 1—11-х  класів;
  • дотриманням у школі єдиних педагогічних вимог, режиму на­вчальних занять;
  • проведенням контрольних робіт та інших обов'язкових уроків, визначених програмою;
  • роботою з групами учнів із початковим рівнем навчальних до­сягнень і незадовільною поведінкою, а також із обдарованими дітьми.

2.6. Інструктує й консультує:

  • вчителів щодо проведення навчальних занять і організації са­моосвіти;
  • вчителів і класних керівників щодо складання планів та звітів;
  • молодих учителів щодо планування й ефективного проведення уроків та позакласних заходів із навчальних предметів.
  • вихователів щодо проведення виховної роботи з учнями, новинок методичної літератури з проблем виховання дітей, у тому числі з питань охорони праці учнів, запобігання травматизму та іншим нещасним випадкам;

2.7. Здійснює облік:

  • проведення вчителями уроків, факультативів, гурткової роботи та індивідуальних занять із учнями;
  • статистичних документів;
  • перевірки ведення іншої документації;
  • роботи методичного кабінету та методичних об’єднань;
  • засідань атестаційних комісій;
  • замінених уроків.

2.8. Звітує:

  • перед директором і педагогічною радою (про організацію, здійснення й результати навчальної роботи);
  • перед батьківською громадськістю та органами управління освітою.

2.9. Складає:

  • графік роботи адміністративно-управлінського апарату;
  • графік чергування вчителів по школі;
  • графік роботи вчителів під час канікул;
  • звіт про стан успішності учнів наприкінці І та II семестрів;
  • звіт про зміни кількості учнів у школі, який має узгоджуватися з алфавітною книгою;
  • табелі на зарплату педагогічних працівників;
  • проекти наказів, розпоряджень та інших документів з питань навчально-виховного процесу.

3. Заступник директора з виховної роботи Теленик Г.О.:

3.1. Відповідає за:

  • планування, організацію та облік виховної роботи з учнями;
  • роботу громадських організацій, різноманітних клубів, пред­метних гуртків, проведення тематичних чергувань у школі;
  • роботу клубу правових знань старшокласників;
  • роботу методичних об'єднань класних керівників;
  • підготовку та проведення загальношкільних заходів (свят, ве­чорів, диспутів, естафет, конкурсів тощо);
  • випуск загальношкільних стінних газет та їх зміст;
  • організацію відвідування учнями позашкільних навчально-виховних закладів, музеїв, театрів, їхньої участі в екскурсіях тощо;
  • організацію та облік роботи інспектора з охорони дитинства та громадського інспектора щодо запобігання дитячому травма­тизму;
  • організацію роботи щодо запобігання бездоглядності школярів і скоєнню ними правопорушень;
  • організацію обліку дітей і підлітків 6(5)—18-річного віку у мікрорайоні школи;
  • індивідуальну роботу з дітьми, схильними до асоціальної пове­дінки, та роботу з неблагополучними сім'ями;
  • зв'язок зі службами у справах неповнолітніх, органами міліції;
  • організацію художньої самодіяльності;
  • організацію санітарних п'ятниць та чергування по школі клас­них колективів;
  • організацію та проведення суспільно корисної діяльності;
  • створення й функціонування дитячих організацій та органів учнівського самоврядування;
  • організацію літнього оздоровлення учнів;
  • планування позаурочної роботи з дітьми та власної управлін­ської діяльності;
  • організацію роботи із соціально незахищеними дітьми;
  • організацію вивчення, узагальнення й поширення перспектив­ного досвіду виховної роботи;
  • забезпечення дотримання правил техніки безпеки і санітарно-гігієнічних норм під час проведення виховних заходів, робіт;
  • організацію просвітницької роботи для батьків (прийом батьків або осіб, що їх замінюють) з питань виховання дітей;
  • виконання річного плану роботи школи.

3.2. Керує:

  • діяльністю класних керівників та класоводів щодо організації виховної роботи в класах;
  • роботою органів учнівського самоврядування;
  • проведенням загальношкільних заходів, традиційних свят і за­ходів за планами органів влади;
  • роботою методичного об'єднання класних керівників.

3.3. Розробляє разом із психологом школи систему діагностики та аналізу змін у розвитку школярів.

3.4. Координує:

  • роботу вихователів, класних керівників та інших підлеглих йому працівників;
  • роботу з розробки необхідної методичної документації.

3.5. Організовує:

  • планування виховної роботи в школі;
  • роботу чергового класу, чергового вчителя;
  • підготовку і проведення загальношкільних заходів виховного спрямування;
  • проведення інструктивно-методичної роботи з класними керів­никами та організаторами позаурочної діяльності дітей;
  • роботу із соціального захисту дітей із неблагополучних сімей, а також дітей, які схильні до правопорушень або скоїли їх;
  • створення дитячих організацій та органів учнівського само­врядування;
  • літнє оздоровлення учнів;
  • відвідування учнями позашкільних заходів;
  • роботу гуртків художньої самодіяльності, ужиткового мистец­тва, технічної творчості тощо;
  • діяльність педагогічного колективу щодо прищеплення учням поваги до загальнолюдських цінностей, принципів моралі, форму­вання в них національної самосвідомості, культурних потреб, ша­нобливого ставлення до національних традицій, звичаїв та обрядів, до рідної мови;
  • проведення заходів морально-правового спрямування із залу­ченням працівників правоохоронних органів;
  • захист прав та інтересів учнів;
  • відпочинок учнів, зокрема дітей-сиріт, дітей із багатодітних та малозабезпечених, неблагополучних сімей, у канікулярний пе­ріод;
  • надання соціально-педагогічної допомоги учням і сім'ям, які потребують особливої уваги;
  • систематичне проведення заходів із профілактики правопору­шень та формування в учнів правової грамотності, виявлення при­чин скоєних ними правопорушень;
  • проведення заходів щодо запобігання травматизму, дорожньо-транспортним пригодам, нещасним випадкам, які трапляються на вулиці та в інших місцях;
  • залучення батьків до проведення виховної роботи з учнями школи;
  • відкриті виховні заходи та їх відвідування класними керівни­ками школи.

3.6. Сприяє:

  • створенню комплексної системи виховання, служби інформації для класних керівників;
  • проведенню експериментальної роботи класними керівни­ками.

3.7. Погоджує свою діяльність із директором школи, методич­ним кабінетом відділу освіти,  із заступником директора з на­вчально-виховної роботи.

3.8. Здійснює контроль за:

  • позаурочною роботою, діяльністю вчителів, що її здійснюють;
  • проведенням аналізу результативності виховної роботи школи, якості роботи окремих педагогічних працівників;
  • виконанням планів виховної роботи класними керівниками та класоводами;
  • проведенням спортивно-масової діяльності, військово-патріотичної та краєзнавчої роботи;
  • дотриманням учнями Статуту й Правил для учнів школи;
  • виконанням санітарно-гігієнічних норм, правил з охорони праці, пожежної безпеки під час проведення виховних заходів за межами навчального закладу;
  • випуском загальношкільних стінних газет та їх змістом;
  • виконанням програм позакласної роботи;
  • якістю проведення класних годин, позашкільних та позакласних заходів;
  • якістю ведення документації.

3.9. Інструктує й консультує:

  • класних керівників та вчителів щодо проведення виховної роботи з учнями, новинок методичної літератури з проблем виховання школярів, у тому числі з питань охорони праці учнів, запобігання травматизму та іншим нещасним випадкам;
  • батьків та батьківський актив щодо організації виховної роботи з учнями;
  • членів дитячих формувань;
  • учнівські колективи щодо проведення культурно-оздоровчих заходів;
  • учнів школи з питань охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки (із оформленням відповідної документації).
  • батьків та батьківський актив щодо організації виховної роботи з дітьми;

3.10. Надає допомогу педагогічним працівникам в опануванні та розробці інноваційних виховних програм і технологій.

3.11. Здійснює облік:

• проведення класними керівниками та керівниками гуртків, клубів, об'єднань класних годин, позакласних занять;

  • чергування класів;
  • роботи органів учнівського самоврядування;
  • роботи з учнями та батьками, які потребують особливої уваги.

3.12. Звітує про організацію та здійснення виховної роботи в школі перед директором, педагогічною радою, відділом освіти та іншими органами.

3.13. Складає:

  • план роботи на кожний навчальний рік та календарний план виховної роботи (самостійно);
  • письмовий звіт директору школи про свою діяльність обсягом не більше ніж п'ять машинописних сторінок протягом 10 днів після закінчення кожного семестру;
  • графік чергування класів по школі;
  • графік здійснення суспільно корисної діяльності по санітарних п'ятницях;
  • списки дітей-сиріт, дітей із багатодітних та неблагополучних сімей, підлітків, які скоїли правопорушення або виявили схильність до протиправної поведінки;
  • соціальну характеристику сімей, де виховуються такі діти;
  • проекти наказів, розпоряджень та іншої документації з питань виховної роботи. план роботи на кожний навчальний рік та календарний план виховної роботи (самостійно);
  • письмовий звіт директору школи про свою діяльність обсягом не більше ніж п'ять машинописних сторінок;
  • списки дітей-сиріт, дітей із багатодітних та неблагополучних сімей, підлітків, які скоїли правопорушення або виявили схильність до протиправної поведінки;
  • соціальну характеристику сімей, де виховуються такі діти;
  • проекти наказів, розпоряджень та іншої документації з питань навчально-виховної та методичної роботи у підрозділі.

4. Завгосп школи Котило В.П.:

4.1.     Відповідає за:

  • збереження будівлі та шкільного майна;
  • матеріально-технічне забезпечення навчального процесу (освіт­лення, опалювання, водопостачання, наявність належного облад­нання й устаткування);
  • чистоту і порядок у шкільному приміщенні;
  • організацію чергування технічного персоналу;
  • розподіл обов'язків між технічними працівниками школи;
  • організацію поточного  ремонту шкільної  будівлі та класних кімнат;
  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму в школі;
  • інвентаризацію шкільного майна та шкільних кабінетів;
  • проведення санітарної п'ятниці;

• виконання заходів щодо розширення господарської самостійності школи, своєчасне укладання необхідних угод;

  • дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи технологічного, енер­гетичного обладнання;
  • дотримання норм пожежної безпеки в школі;
  • справність засобів пожежогасіння.

4.2.     Керує:

  • роботою технічного персоналу щодо прибирання шкільних при­міщень;
  • роботою сторожів та робітників школи;
  • господарською діяльністю школи;
  • роботою з благоустрою, озеленення і прибирання території школи.

4.3.     Організовує:

  • роботу щодо забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних норм під час навчального процесу;
  • постачання необхідних матеріалів для безперервної роботи всіх служб;
  • інвентарний облік майна школи, проведення інвентаризації майна;
  • дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного та енер­гетичного обладнання;
  • здійснення періодичного огляду, поточного ремонту приміщень та обладнання;
  • дотримання норм пожежної безпеки в будівлях і спорудах, на­гляд за станом засобів пожежогасіння;
  • проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановок і електропроводки, пристроїв заземлення, їх періодичне випробування, вимірювання рівня освітленості, радіації, шуму в приміщеннях школи (визначення його відповідності правилам і нормам безпеки життя);
  • розробку інструкцій з охорони праці для техперсоналу не рідше ніж 1 раз на 5 років;
  • навчання й інструктаж на робочому місці (вступний і періодич­ний) технічного та обслуговуючого персоналу.

4.4.     Погоджує свою діяльність із директором школи, заступни­ками директора, з інженерно-технічним наглядом відділу освіти, бухгалтерією.

4.5.     Здійснює контроль за:

•  роботою всіх працівників технічно-обслуговуючого персона­лу школи;

  • збереженням матеріально-технічного устаткування в кабіне­тах;
  • дотриманням санітарно-гігієнічних норм у приміщенні школи, раціональністю витрат матеріалів та коштів школи.

4.6.     Інструктує й консультує:

  • обслуговуючий персонал щодо утримання матеріально-техніч­ного забезпечення;
  • технічний персонал з питань техніки безпеки.

4.7.     Здійснює облік:

  • інвентаризації шкільного майна;
  • роботи завідувачів кабінетів щодо матеріально-технічного за­безпечення;
  • зберігання протипожежного обладнання.

4.8.     Звітує про підготовку школи до нового навчального року та готовність до роботи в осінньо-зимовий період.

4.9.     Складає:

  • графік роботи технічно-обслуговуючого персоналу;
  • проекти наказів, розпоряджень та інших документів із питань господарської роботи;
  • акти списання майна, яке вийшло з ладу;
  • плани проведення ремонтних робіт у приміщеннях школи під час підготовки до нового навчального року;
  • документи для надання органами, що мають відповідні повно­важення, дозволу експлуатувати шкільне приміщення у поточному навчальному році.

5. Педагог-організатор Перкевич Л.М.:

5.1.     Відповідає  за:

  • діяльність дитячих громадських організацій, об'єднань, плану­вання їхньої роботи за принципами добровільності, самостійності, гуманності й демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і по­треб учнів;
  • організацію дозвілля школярів;
  • створення умов для виявлення учнями своєї громадянської по­зиції, задоволення ними своїх інтересів і потреб, цікавого й корис­ного проведення вільного часу;
  • здоров'я й безпеку учнів, дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту.
  • роботу громадських організацій,  пред­метних гуртків, проведення тематичних чергувань у школі;
  • організацію художньої самодіяльності;
  • організацію санітарних п'ятниць та чергування по школі клас­них колективів;
  • організацію та проведення суспільно корисної діяльності;
  • створення й функціонування дитячих організацій та органів учнівського самоврядування;
  • випуск загальношкільних стінних газет та їх зміст;

5.2.     Керує дитячими організаціями, активом школи, органами учнівського самоврядування.

5.3.     Організовує:

  • оформлення школи відповідно до напрямів роботи;
  • роботу з учнями під час канікул;
  • роботу з добору й підготовки керівників (організаторів) пер­винних дитячих організацій, об'єднань;
  • роботу з учнями школи.

5.4.     Погоджує свою діяльність із директором школи, заступни­ком директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.

5.5.     Інструктує й консультує: дитячий актив школи щодо орга­нізації різноманітних свят.

5.6.     Використовує досвід роботи з дітьми й підлітками для підви­щення кваліфікації.

5.7.     Складає план своєї роботи на рік, семестр, квартал; сце­нарії заходів для учнів школи,  дитячих організацій; веде документацію у визначеному порядку.

...........

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 315 | Завантажень: 69 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar