person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

31.05.2019 №58 Про підсумки позаурочної діяльності у 2018/2019 навчальному році
[ Викачати з сервера (43.1 Kb) ] 04.06.2019, 18:45

НАКАЗ

31.05.2019    №58

 

Про підсумки позаурочної діяльності

у 2018/2019 навчальному році

 

Планування у 2018-2019 році позаурочної діяльності здобувачів освіти  Шевченківської ЗОШ І-ІІI ступенів, змісту, форми роботи, засобів педагогічного впливу, прийомів залучення учнів до діяльності і спілкування були визначені завданнями Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», та низкою нормативно-правових актів, зокрема:

- Лист МОН від 14.08.2008 №1/9-520 «Щодо планування роботи класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти».

- Районна програма «Дитина-громадянин-патріот України на 2017-2020 роки».

- Указ Президента України від 13 жовтня 2015 року №580 "Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки".

- Постанова кабінету Міністрів від 13.09.2017 року №684 «Порядок ведення обліку дітей шкільного віку та учнів».

- Наказ МОН України від 16.06.2015 №641 "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах".

- Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про молодіжні, дитячі громадські організації».

- Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя дітей та молоді, Концепції державної сімейної політики.

  Згідно з річним планом роботи Шевченківської ЗОШ I-III ступенів у 2018-2019 навчальному році педагогічний колектив працював над виховною проблемою: «Особистісно-діяльнісний підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання»».

Метою позаурочної діяльності у Шевченківської ЗОШ І-ІІI ступенів є формування громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань. Головним завданням є національно-патріотичне виховання молоді на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей.

Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненої і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями.

Виховна робота у школі у 2018-2019 н.р. передбачала реалізацію наступних завдань:

-  Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.

- Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення кругозору й підготовка до свідомого вибору професії.

- Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.

- Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.

Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи на 2018-2019 н.р., що охопив усі напрямки виховання.

Було систематизовано організацію та участь у календарних, традиційних шкільних святах, заходах, конкурсах та заходах щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та інші.

Протягом року питання позашкільної діяльності розглядалися на нарадах при директорові, на засіданнях педагогічної ради. МО класних керівників провели 4 засідання на яких було розглянуто питання планування позаурочної діяльності в класах, опрацьовані основні нормативні документи з виховної роботи, проводилось анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі. Розглядались педагогічні ідеї щодо підвищення позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності та профілактики безпричинних пропусків уроків. Проводилась робота щодо формування виховних систем класів і їх оформлення, вивчались новинки педагогічної літератури та передовий досвід. Кожен класний керівник протягом року виступив на засіданні з доповіддю.

    Станом на вересень 2018 року в школі організовано діяльність гуртків: 2 шкільних гуртки: «Теніс» (керівник Кондратюк М.І.),  «Джура» (керівник Петрахаус О.М.); гурток від ЦДЮТ Народної творчості (керівник Дегтярь О.С.). Таким чином усі бажаючі учні школи були охоплені гуртковою роботою.

   Результативність роботи гуртка «Теніс»: районні змагання з тенісу Лукша Артем ІІІ місце, Мороз Ірина І місце – участь в обласних змаганнях.

Відповідно  до  методичних рекомендацій з питань організації позаурочної діяльності в навчальних закладах у 2018-2019 н.р. ЗДВР Теленик Г.О., педагогом-організатором Перкевич Л.М. та лідерами учнівського самоврядування було проведено свято Першого Дзвоника «Країна дитячих мрій!». Класними керівниками 1-11 класів Перший урок «Україна європейська країна!». Протягом навчального року, кожного понеділка проводилася шкільна лінійка, яка починалась  Державним Гімном України у виконанні вчителів та учнів школи.

 На виконання Указів Президента України від 14.10.2014 №806 «Про День захисника України», від 12.06.2015 №334 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», № 580/2015 від 13 жовтня 2015 року «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016- 2020 роки» були проведені наступні заходи: фестиваль козацької пісні та конкурс-захист «Кращій рій школи». Переможцями стали колективи 2, 7, 9 класи – класні керівники Меркотан І.П., Кравець Т.Л., Коптілєц А.В.. Загальношкільний урок мужності «Небесна сотня», «Патріотизм як суспільна та особиста цінність» (7-8 класи – ЗДВР Теленик Г.О.). День України: парад вишиванок. Активними учасниками стали 1-5 класи. До Дня Збройних Сил України відбулися змагання «Десять кроків до генерала», які підготували учні 7 класу разом з класним керівником Кравець Т.Л. До Дня Соборності України відбулася тематична лінійка під час якої всі учні та вчителі об’єдналися у велике коло. Пройшло свято для молодшої ланки «Посвята в козачата» провела педагог-організатор Перкевич Л.М.

21 вересня 2018 року до Міжнародного дня миру класні керівники 1-7 класів разом з учнями виготовили власноруч «Голуба миру». Учнівське самоврядування організували та провели флешмоб «Ми за Мир» для 1-11 класів.

До Дня пам’яті жертв Голодомору проведено заходи: тематична лінійка «Україна пам’ятає, світ визнає», педагог-організатор Перкевич Л.М.; бібліотечний Урок пам’яті «Жнива скорботи» бібліотекар Скрильова М.А. учні 9-10 класів; тематичний захід-реквієм «Не погасити пам’яті вогонь» (підготували учні 8 класу та класний керівник Швороб Н.В. відео-урок з обговоренням «Трагедія 1932-33 років» (вчитель історії Гнатів В.П., учні 9,11 класів).

До Дня пам’яті героїв Крут та Дня пам’яті жертв Голокосту класними керівниками проведені виховні години « Понад Крутами вічність у сурми сурмить» 1-11 класах. Вчителі історії Бабенко В.В., Гнатів В.П. провели інформаційну годину  «Пам’яті героїв Крут», «Концтабори та масове знищення людей. Голокост» (9-11 клас) та уроки мужності «Волі народної дзвін», «Бабин Яр» (7-8 класи).

До дня виводу військ із Афганістану загоном «ДоброДій» були відвідані вдома воїни-інтернаціоналісти Синяков В.П. та Семибратній В.І., учні Гайванович К., Мороз І., Коваленко А. та куратор загону Теленик Г.О. висловили слова щирої вдячності за їх героїзм та запросили на захід приурочений цьому дню. Для 5-11 класів пройшов захід «Афганістан живе в моїй душі і чується безсонними ночами…» (ЗДВР Теленик Г.О.). Вчитель історії Бабенко В.В. та педагог-організатор Перкевич Л.М. провели інформаційну годину «Війна в Афганістані» для 9-11 класів та переглянули художні відеофільми. До Дня інвалідів загін «ДоброДій» привітав дітей-інвалідів с.Шевченко та подарували їм подарунки.

До річниці Чорнобильської аварії учні 7-8 класу та педагог-організатор Перкевич Л.М., підготували захід-реквієм «Чорнобильські Дзвони».  Класні керівники 1-9 класів провели уроки мужності.

З метою гідного вшанування подвигу Українського народу в Другій світовій війні, його вагомого внеску в перемогу Антигітлерівської коаліції; засвідчення поваги до всіх борців проти нацизму; увічнення пам’яті про загиблих воїнів, жертв війни, воєнних злочинів, депортацій та злочинів проти людяності, відповідно до Закону України «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»  було проведено ряд заходів: класні керівники 1-7 класів разом з учнями  виготовили власноруч маки, символ у День пам’яті та примирення;  проведені уроки мужності у 1-11 класах; 8 травня відбувся мітинг-реквієм «Я пам’ятаю, я пишаюсь» до Дня пам’яті та примирення (підготували захід ЗДВР Теленик Г.О., педагог-оганізатор Перкевич Л.М., учні 5-9 класів); організовано й проведено разом з будинком культури с.Шевченко святковий концерт «Свята Перемога»  (концерт  підготували колективи 6,7 класи – ЗДВР Теленик Г.О., завідувач будинком культури Баранюк С.Т., музичний керівник Кока О.Ф.).

Ефективність позакласної діяльності  забезпечували проведені  класними керівниками 1- 9 класів відкриті виховні заходи та години спілкування:

1клас Поленок О.В.: літературна гра «Мандрівка казковими стежками», «Подорож до країни дружби», родинне свято «Без родини та сім’ї – немає щастя на землі», свято «Прощавай Букварику».

2 клас Меркотан І.П.: родинне свято «Шануй батька й неньку», гра-подорож «Стежками добра».

3 клас Шевченко Г.М.: свято осені, тренінг «Будь обережним з незнайомими людьми».

4 клас Гуда І.М.: «Квітне весна», свято «Прощавай, початкова школо!».

5 клас Треніна Л.Є.: тренінгові заняття «Дружба – найцінніший скарб», святкова вистава «Дива Святого Миколая».

6 клас Саковець І.Г.: інтелектуальна гра-конкурс знавців української мови «Мово українська, мово солов’їна», свято «Моя Україна, у серці єдина!».

7 клас Кравець Т.Л.:  спортивне свято «На захист рідної Землі», тренінг «Я - будівник свого життя».

8 клас Швороб Н.М.: тренінг «Я обираю здоровий спосіб життя», захід-реквієм «Не погасити пам’яті вогонь».

9 клас Коптілєц А.В.: «Велична і Соборна моя Україна», вечір посвяти в старшокласник «#старшокласник».

Педагогом-організатором Перкевич Л.М. організовано та проведено з педагогічним колективом цікавий, казково-театралізований захід до Нового року «Як баба-яга Зиму вкрала». Учні 1-11 класів разом з класними керівниками, також, підготували пісні, вірші та танці, щоб визволити Зиму. Захід пройшов на високому рівні.

З метою організації військово-патріотичного виховання молоді та забезпечення єдності виховання, розвитку і психологічної підготовки молоді до захисту України, формування у неї патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку, відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2018 року № 845 «Деякі питання дитячо-юнацького військово-патріотичного виховання», керуючись статтею 6, пунктом 6, частини першої статті 13, пунктом 1 статті 22, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» у закладі освіти проведено шкільний етап гри «Сокіл» («Джура»).

Формування в українців фізичного і морального здоров’я та залучення до занять фізичною культурою та спортом якомога більшої кількості дітей, юнацтва та молоді у школі проводиться відповідна робота. А саме:

           - Всеукраїнський Олімпійський урок.

           - Олімпійський тиждень.

           - Спортивні змагання, естафети, Веселі старти, Козацький гарт, Олімпійське лелеченя; змагання з футболу «Шкіряний м’яч», настільного тенісу, волейболу, з легкої атлетики.

          Завжди активними учасниками спортивних заходів є учні 1-11 класів, класні керівники, вчителі фізичної культури Кондратюк М.І., Петрахаус О.М., педагоги-організатори Перкевич Л.М., Теленик Г.О.

Участь у спортивних заходах підтверджуються її результативністю: районні змагання з настільного тенісу у командному заліку ІІІ місце, Мороз Ірина ІІ місце, Лукша Артем ІІІ місце; зі Спартакіади Двоєглазов Артем ІІІ місце, Дежньова Світлана ІІІ місце, Мороз Ірина ІІ місце, Коваленко Віталій ІІ місце; змагання із Спартакіади командне ІІІ місце серед загальноосвітніх закладів; з пляжного волейболу IV місце посіли команда дівчат ( учениці 7-9 класів Мороз І. та Бугаєнко О.) та команда хлопців (учні 10-11 класу Карпець В. та Кольцов В.) (підготувала учнів вчитель фізичної культури Кондратюк М.І.).

Елементи дорослого громадянського життя моделюються в нашому навчальному закладі через учнівське самоврядування. Діяльність органів учнівського самоврядування була направлена на розвиток управлінських можливостей школярів, ріст яких яскраво було продемонстровано у вересні 2018 року під час демократично проведеної виборчої компанії серед учнів, в результаті якої обрано, за більшістю голосів президента Мороз Ірину ученицю 9 класу.

З метою ефективного функціонування учнівського самоврядування Учнівська Республіка запроваджено двоступеневу структуру – загальношкільну і класну, яка має на меті залучення всіх учнів у процес самоуправління.

Учнівська Республіка продовжила проектну діяльність: «Вечірки – це круто», допомога дітям-інвалідам, цікаві перерви для учнів 1-2 класів, День самоврядування. Традиційно проводяться заходи до Дня людей похилого віку. Міністерство «Дозвілля» виготовляють  листівки з привітаннями та поздоровляють всіх людей похилого віку села з цим святом.

         Бібліотекар Перкевич  А.П., педагог-організатор Теленик Г.О. та здобувачі освіти Сімончук А., Тодорчук Є., Коваленко В. взяли активну участь у рамках  районного Місячника шкільних бібліотек «Library on the street» («Бібліотека під відкритим небом»), присвячений 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинським».  Була представлена до уваги глядачів інсценізація «Як починається осінь» та під час пізнавальної інформаційно-інтерактивної акції Теленик Г.О. та лідер учнівського самоврядування Тодорчук Є. пропонували мешканцям м.Скадовськ листівки, закладки, буклети «Творчість О.Суховлинського».

У районному фестивалі Дружин юних пожежників команда «Фенікс»: Мороз І., Паламарчук В., Тодорчук Є., Коваленко А., Бугаєнко О., Швороб А. посіли IІ місце  (керівник Теленик Г.О.).

У районному огляді-конкурсі «Таврійський барво грай» у номінації «вокал» учениця 7 класу Тодорчук Єлизавета посіла І місце (керівник Коптілєц А.В.).

Класні керівники співпрацюють із соціальним педагогом та психологом школи, що сприяє здійсненню особистісно-орієнтованого підходу до науково-методичної підготовки класних керівників. Із цією метою вивчалися запити й потреби кожного педагога, його особистісні та професійні якості. З метою діагностики результатів постійно здійснювався педагогічний моніторинг, визначався рівень соціальної активності учнів. Анкетування з метою визначення рівня соціалізації учнів 9-11 класів було проведено соціальним педагогом за параметрами: соціальна адаптація, автономність, соціальна активність, моральність. До роботи з учнями, схильними до правопорушень та які потребують підвищеної педагогічної уваги,  були залучені класні керівники, соціальний педагог, психолог, батьки, адміністрація та рада профілактики школи. Для попередження негативних проявів серед неповнолітніх у школі створено внутрішньошкільний облік учнів, які вчинили злочини та правопорушення, а також потребують посиленого контролю. Учнів відвідували вдома, проводили корекційні заняття, бесіди. Індивідуальна робота проводилася з батьками учнів  девіантної поведінки. Кожним класним керівником були складені акти відвідування сімей.

У рамках циклу заходів із превентивного виховання проводився тиждень правових знань, на якій проходили наступні заходи:

  • проведення виховних годин «Мої  права та  обов’язки», «Підліток і закон» (511 класи);
  • інтелектуальна гра «Юридичний футбол» (89 класи);
  •  проведений тренінг «Ні насильству» (5-6 класи);
  • лекція «Торгівля людьми» (911 класи) ;
  • тренінг «Підлітки мають знати сої права» (67 класи);
  • захист стіннівок «Права людини» (58 класи).

     Психологічною службою школи соціальним педагогом Гнатівим В.П. та психологом Треніною Л.Є проведені із здобувачами освіти 5-11 класів заняття з елементами тренінгу «Стоп насилля!», «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Добро і зло», «Ефективна взаємодія», на подолання конфліктів в учнівському середовищі. Для 1-4 класів представленні відеоролики повчального характеру та ведуться заняття на згуртованість шкільного колективу. Ведеться тісна співпраці із класними керівниками, проводились діагностики та індивідуальні консультації. У січні-лютому пройшли цикли батьківських зборів про попередження насилля у сімї, батькам надано рекомендації.

      Протягом року пройшли цикли батьківських зборів про попередження насилля у сімї, батькам надано рекомендації. Заняття для вчителів за темами: «Емоційні розлади у дітей», «Фактори, які впливають на суїцидальну поведінку у молодому віці», «Шляхи допомоги при потенційному суїциді». Згідно затвердженого плану, психологічна служба, провела тижні протидії боулінгу, суїциду та 16 днів проти насилля (1-11 класи).

      У квітні 2019 року практичним психологом Треніною Л.Є. було проведене дослідження з метою визначення рівня вихованості здобувачів освіти. У досліджені взяло участь 121 учнів віком від 6 до 17 років. Психологічне вивчення здійснювалося за методикою «Визначення рівня вихованості учнів» (за П.Третьяковим). За результатами дослідження, можна прослідкувати наступні результати: високий рівень вихованості мають 35% учнів, 28% учнів мають достатній рівень вихованості, 34% учнів мають середній рівень вихованості та 3% учнів мають низький рівень вихованості. Треніна Л.Є. кожному класному керівнику надала конкретні рекомендації щодо підвищення рівня вихованості учнів.

      Медичною сестрою Межинською В.С. проводились лекції про захворювання на туберкульоз, педикульоз, цукровий діабет з учнями, ведеться роз’яснювальна робота з батьками.          

Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків. Тому в школі створено систему профілактичної роботи:

  • здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи. Відомості про відсутніх учнів та причину їх відсутності записувалися у журнал обліку відвідування закладу освіти. Причини відсутності підтверджувалися медичними довідками та іншими документами
  • розроблено правила для учнів;
  • проводяться бесіди з правової тематики;
  • проводяться тижні правових знань;
  • у школі створена рада з профілактики правопорушень, яка збирається 4 рази на рік; на своїх засіданнях  вона розглядає питання роботи з учнями, схильними до правопорушень, залучає спеціалістів для консультацій батьків, педагогів, розглядає випадки порушення дисципліни в школі, сім’ї. На внутрішкільному обліку стоїть 1 учень;
  • учні охоплені постійними і тимчасовими дорученнями;
  • проводиться систематична індивідуальна робота з дітьми.

Ведеться співпраця з Скадовським сектором ФДУ «Центр пробації», які проводять для здобувачів освіти семінари, тренінги. А саме: «Булінг, його види та форми», «Зупинимо булінг разом!» . Надані учням пам’ятки. Також був проведений круглий стіл з педагогічним колективом з даних питань.

З метою формування ціннісного ставлення до природи та тварин у 2018 року було проведено місячник біології та екології. Класні колективи під керівництвом учителя біології Дудченко А.М. провели наступні заходи: екологічну гру  «Неси добро у світ природи» (6-8 класи), загальношкільний конкурс «ЕКО мода». У жовтні класні керівники 1-9 класів провели уроки доброти до Міжнародного дня захисту тварин. Благодійний фонд по догляду за тваринами  надав закладу  відзнаку «Щаслива лапа» за активну участь у заходах.

         З метою координації щодо свідомого вибору майбутньої професії  неповнолітніми, покращення профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді, пропаганди профорієнтаційних знань серед учнівської молоді та батьківської громадськості, надання соціально-педагогічної допомоги учням і сім’ям, які потребують особливої уваги, здійснення контролю за працевлаштуванням випускників працювали: ЗДВР Теленик Г.О., соціальний  педагог Гнатів В.П., психолог Треніна Л.Є. З учнями 9-11 класів Треніна Л.Є. на протязі року проводила тренінгові заняття «Як не загубитися у вирі професій», інформаційні хвилинки «Ринок праці».

У районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків «Охорона праці – очима дітей» учень 9 класу Владюк Валентин посів ІІ місце.

Проводиться  співпраця з МНВК по профорієнтаційній роботі. Покришева В.Б. провела з учнями 9-11 класами тренінгові заняття «Світ професій».

Протягом навчального року у школі були проведені  загальношкільні та класні батьківські збори, під час яких розглядалися питання організації дозвілля дітей, запобігання вживання дітьми алкогольних, наркотичних речовин, правопорушень, жорстокі прояви в учнівському колективі

        Але не можна не відзначити й деякі недоліки, які були присутні у позаурочній діяльності.

        Недостатньо результативною була робота з профілактики запізнень учнів на навчальні заняття, відвідування ними закладу освіти (відсутній аналіз відвідування у класних керівників Петрахауса О.М., Бабенка В.В.). Це свідчить про недостатню роботу класних керівників з цього напряму роботи. Не відображена діагностична та профілактична робота класів в цілому. Більшість виховних годин не проводяться класними керівниками Петрахаусом О.М. та Бабенком В.В.. Потребує подальшого розвитку робота класного самоврядування; недостатньо ведеться робота зі створення бази методичних матеріалів, розроблених класними керівниками. Низька підготовка керівника гуртка «Джура» до районного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), тому команда «Соколята» не взяла участі у районному етапі.          

   Виходячи з вище викладеного,

 

НАКАЗУЮ:

1.Відзначити добру роботу класних керівників Меркотан І.П., Гуди І.М., Кравець Т.Л., Швороб Н.В., Коптілєц А.В., Саковець І.Г. у позаурочній  діяльності школярів.

2. Відзначити роботу психологічної служби Треніної Л.Є.

3. Відзначити роботу керівника гуртка «Теніс» Кондратюк М.І.

4. Заступнику директора з виховної роботи школи Теленик Г.О.:

 4.1. Спланувати позаурочну діяльність закладу освіти на 2019 – 2020 навчальний рік.

 4.2. Надавати методичні рекомендації з організації  позаурочної діяльності.

 4.3. Підготувати матеріали до ділової гри «Вибори президента Учнівської республіки».

5. Педагогу-організатору Перкевич Л.М.:

5.1.Спланувати роботу дитячого об’єднання «Козачата».

5.2. Спланувати роботу міністерств учнівського самоврядування «Учнівська республіка».

6. Класним керівникам 1-11-х класів:

    • 6.1. Впроваджувати активні форми роботи при плануванні позаурочної діяльності на 2019-2020 навчальний рік із здобувачами освіти в своїх колективах.
    • 6.2. Посилити роботу щодо попередження негативних проявів в учнівському колективі та особливу увагу приділити учням «групи ризику», продовжити ведення щоденників спостережень, планування індивідуальної роботи з такими учнями.
    • 6.3. Здійснювати творчий підхід до організації самоврядування у класних колективах,                        урізноманітнити форми виховної діяльності, підбираючи такі, які викликали б зацікавленість учнів, їх відповідальність за результати своєї праці.

 6.4. Посилити роботу з питань профілактики травматизму та правопорушень серед                                                                                           здобувачів освіти.

 6.5. Один раз на семестр проводити відкритий виховний захід та одну відкриту виховну годину.

 7. Узагальнювати та поширювати на рівні МО класних керівників ефективний передовий досвід кращих класних керівників 1-11 класів із впровадження інноваційних технологій у виховний процес.

Протягом 2019-2020 н.р.

8. Вказати класним керівникам Петрахаусу О.М. та Бабенку В.В. на неналежне                    виконання обов’язків класного керівника.

9. Психологічній службі школи:

9.1.Удосконалити подальше впровадження системи психологічної діагностики виховного процесу у класах, продовжити роботу з батьками, учнями, класними керівниками згідно виховного плану школи та індивідуального плану роботи соціального педагога та психолога.

9.2.Розробити план просвітницької роботи на 2019-2020 навчальний рік.  

10. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників.

11. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника з виховної роботи Теленик Г.О.

 

Директор школи                                              С.ТОДОРЧУК

 

З наказом ознайомлені:

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Геннадиевич
Переглядів: 40 | Завантажень: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar