person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

27.05.2019 №54 Про результати навчальної діяльності здобувачів освіти  4-ого класу з української мови,  математики
[ Викачати з сервера (33.3 Kb) ] 29.05.2019, 11:06

Н А К А З

27.05.2019 №54

                       

Про результати навчальної діяльності

здобувачів освіти  4-ого класу з української

мови,  математики за наслідками державної

підсумкової атестації за 2018– 2019 н. р.

           

       Відповідно до Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07грудня 2018 року №1369, зареєстрованого в Міністерстві  юстиції України 02 січня 2019 року за №8/32979 та наказів Міністерства освіти і науки України:№59 від 25.01.2019 р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб,які здобувають загальну середню освіту»,№116 від 01.02.2019 р. «Про внесення зміни до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59» на виконання наказу №25 від 04.03.2019р. «Про порядок закінчення 2018-2019 навчального року та проведення ДПА учнів»  державній підсумковій атестації підлягали результати навчальної діяльності здобувачів освіти 4-ого класу з української мови та математики.

       Порядок проведення державної підсумкової атестації чітко відповідав інструктивно – методичним листам МОН України, а саме: «Про дотримання вимог нормативно – правових документів при оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти початкової школи».

       Добір матеріалу для проведення державної підсумкової атестації та оцінювання результатів здійснювався відповідно до Методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкової школи. Завдання включали матеріал, що відображав вимоги до результатів навчання відповідних освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти.

       Державною підсумковою атестаією було охоплено 16 здобувачів освіти 4-ого класу.

            Формат державної підсумквої атестації з української мови – комбінована контрольна робота, яка передбачала розумне співвідношення мовної теорії та мовленнєвої практики. Перевірка мовних знань і умінь четвертокласників мала практичну спрямованість, оскільки контролю підлягали мовні уміння.

            Завдання тестового характеру спрямовані на розпізнавання вивчених мовних явищ, на групування, класифікацію мовних і орфографічних фактів.

            Результати показали, що більшість здобувачів освіти мають високий і достатній рівні сформованості орфографічної і пунктуаційної пильності: бачать у тексті особливості графічної форми слова, помічають пунктуаційні знаки у простих випадках, усвідомлюють їх значення у реченні.

            Найкращі результати виявили такі здобувачі освіти: Перкевич Ігор, Прохорова Віталіна, Сімончук Олена.      Формат письмової перевірки навчальних досягнень здобувачів освіти з математики на рівні ДПА – це комбінована контрольна робота.

            Результати показали, що здобувачі освіти 4-ого класу оволоділи знаннями на рівні навичок таблиць арифметичних дій (додавання, віднімання, множення, ділення багатоцифрових чисел), таблиць співвідношень між одиницями маси, формул знаходження периметра, встановлення залежності між компонентами відстані, шляху, швидкості.

            Найкращі результат з математики мають Ботнар Анна, Куц Даря , Прохорова Віталіна ,Сімончук Олена. За державну підсумкову атестацію отримали такі оцінки:

 

 

Предмет

Кількість учнів

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

К – сть

%

К –

сть

%

К – сть

%

К – сть

%

Українська мова

16

3

18,7

5

31,2

8

50

-

-

Математика

16

4

25

4

25

8

50

-

-

Виходячи з вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

1. Вчителю Гуді І.М.. результати державної підсумкової атестації з української мови, та математики здобувачів освіти 4-ого класу оформити у вигляді методичних рекомендацій. Заслухати їх на ШМО вчителів початкових класів.

2. Керівнику ШМО вчителів початкових класів протягом наступного навчального року забезпечити дієву алгоритмізацію навчальної діяльності здобувачів освіти 4-ого класу, спрямовану на аналіз та усунення типових помилок.

3. Усім вчителям початкових класів у наступному 2019– 2020 н. році активніше використовувати творчий потенціал здобувачів освіти, підвищувати рівень концентрації уваги, пам'яті, самоконтролю через вироблення  загальнонавчальних умінь та навичок.

4. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР Гришко Н.М.

 

Директор школи                                                                            С. ТОДОРЧУК

 

З наказом ознайомлені:

                                              

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Геннадиевич
Переглядів: 25 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar