person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

№21 Про  стан роботи з обдарованими дітьми
[ Викачати з сервера (34.3 Kb) ] 25.02.2019, 12:35

Н А К А З

25.02.2019 №21

 

Про  стан роботи

з обдарованими дітьми

 

Відповідно до плану внутрішкільного контролю була здійснена перевірка стану роботи з обдарованими учнями. Під час перевірки основна увага зверталася на виявлення здібностей і обдарувань учнів, створення банку даних з урахуванням типу обдарувань, підготовку вчителів до роботи з розвитку здібностей обдарованих дітей, роботу з батьками обдарованих учнів.

Перевіркою виявлено, що всі вчителі 3-11 класів шляхом спостережень,  бесід з учнями та батьками виявляють рівень обдарованості дитини. В школі створено банк даних обдарованих дітей. Таких налічується  18 учнів, які навчаються в 3-11 класах.

Упродовж 2018/2019 н. р. забезпечувалися умови для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку школярів; обдаровані учні - активні учасники проведення предметних тижнів, шкільних та районних олімпіад конкурсів. Проводилася відповідна робота з учителями по підготовці до роботи зі здібними учнями, а саме продовжував роботу постійно діючий психолого-педагогічний семінар з проблеми: «Особливості організації навчально-виховної роботи з обдарованою дитиною», яким керує практичний психолог Треніна Л.Є.  

Питання щодо роботи з обдарованими учнями розглядаються на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові та на методичних об’єднаннях. Зокрема, були розглянуті питання «Про контроль за роботою вчителів з обдарованими учнями».  «Система роботи з обдарованими учнями в рамках реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» .

Дирекцією школи упродовж 2018/2019 н. р. були відвідані серії уроків з різних дисциплін.  Мета відвідування уроків: робота вчителя із обдарованою дитиною. Аналіз уроків засвідчив, що всі вчителі школи звертають увагу на розвиток творчих здібностей учнів, добирають для здібних учнів завдання творчого, нестандартного характеру, залучають даних учнів в «помічники» учителю. Назначають їх консультантами, створюють групи ерудитів тощо. Більше уваги роботі з обдарованими приділяють педагоги Дудченко А.М., Кравець Т.Л., Швороб Н.В., Узунов О.М. Кожен вчитель на уроках проводить індивідуальну роботу з обдарованими учнями. Під час цієї роботи вчителі залучають учнів до виконання завдань з розвитку логічного мислення, написання творчих робіт,підготовки хвилинок поезіі, підготовки рефератів на різні теми. Творчі доробки учнів розміщуються в шкільних газетах під час предметних тижнів.

Для самореалізації обдарованої дитини в школі створено всі необхідні умови, а саме: проведено І тур предметних олімпіад з базових дисциплін та І тур конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, до яких були залучені  учні 4-11 класів,І етап  Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім.. Т.Шевченка. І етап конкурсу «Наша земля –Україна».

За підсумками шкільного туру олімпіад для участі в районному турі було сформовано шкільну команду в складі 11 учасників. В районному турі олімпіад учні вибороли 1 призове місце(трудове навчання , вчитель Петрахаус О.М.), у ІІ турі конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика вибороли ІІІ місце(вчитель Кравець Т.Л.).

15 учнів взяли  участь в інтерактивному конкурсі  «Бобер» (координатор Тодорчук С.Г.), 29 учнів взяли участь в інтерактивному конкурсі «Санфлаувер» (координатор Теленик А.О.); 15 учнів взяли участь в інтерактивному конкурсі  «Соняшник» (координатор Кравець Т.Л.), 20 учнів у конкурсі «Грінвіч».

Упродовж року в школі проводилися відповідно до графіка та планів різноманітні конкурси: малюнків, виробів народно-прикладного мистецтва, виробів з природного матеріалу, на кращого декламатора вірша,  на кращу творчу роботу за поданою тематикою та інші. Учні школи брали участь в районному етапі різних Всеукраїнських конкурсів, фестивалів.

Педагогом-організатором Перкевич Л.М. та шкільним бібліотекарем Скрильовою М.А. проводилися цікаві інтелектуальні вікторини,  виставки..  Багато учнів нагороджені грамотами, дипломами, подяками. Учениця 8 класу Гайванович Карина нагороджена районною стипендією.

Відповідна робота проводиться з батьками обдарованих дітей. На засіданнях батьківського всеобучу та класних батьківських зборах розглядаються питання, присвячені даній тематиці. Класні керівники, практичний психолог надають батькам суттєві рекомендації, поради про те, як розвивати творчі здібності дитини, здійснюють тестування батьків обдарованих учнів.

Проаналізувавши стан роботи з обдарованими учнями можна зробити висновок, що дана робота має задовільний стан. Проте, поряд з вищезазначеним виявлені окремі недоліки, а саме:

  • під час підготовки до уроків не завжди учителі добирають завдання для здібних учнів, а в окремих випадках забувають їх перевіряти;
  • не всі учителі розглядають питання обдарованості на шкільних батьківських зборах;
  • недостатня робота з обдарованими учнями проводиться практичним психологом.

Виходячи з вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Відзначити вчителів:

1.1. Кравець Т.Л., Дудченко А.М., Швороб Н.В., Петрахауса О.М. за результативну роботу з обдарованими учнями;

1.2. Кравець Т.Л.. за залучення учнів до участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Соняшник»;

1.3. Дорошенка С.І. за залучення учнів до участі в конкурсі «Грінвіч»;

1.4. Теленик А.О. за залучення учнів до участі в конкурсі «Санфлаувер».

2. Вчителям 1, 2 класів Полінок О.В., Меркотан І.П. до кінця навчального року закінчити обстеження учнів по виявленню в них типу обдарувань та завести на них портфоліо.

3. Вчителям 1-4 класів:

  • активізувати роботу щодо залучення учнів до участі в конкурсах різних рівнів та спрямувань, домагатися результативної участі;
  • індивідуальну роботу з обдарованими учнями спрямувати на розвиток у школярів творчих здібностей, логічного мислення, тощо;
  • індивідуальну роботу на уроках з обдарованими учнями проводити на високому рівні;
  • належними чином проводити роботу з батьками обдарованих учнів (здійснювати анкетування, надавати дієві поради, рекомендації, стимулювати їх);
  • на кожен урок готувати завдання для здібних учнів та забезпечити їх перевірку.

4. Практичному психологові Треніній Л.Є.:

  • посилити роботу з обдарованими учнями у 2018/2019 н. р.;
  • індивідуальні заняття з обдарованими учнями проводити відповідно до графіка;
  • матеріали занять зберігати на робочому місці, а саме в кабінеті психолога;
  • заняття психологопедагогічного семінару проводити відповідно до графіка та більш практичного спрямування;
  • підтримувати тісний зв'язок з батьками обдарованих учнів.

5. Педагогу-організатору Перкевич Л.М., бібліотекарю Скрильовій М.А.:

  • залучати обдарованих учнів до участі в різного типу інтелектуальних конкурсах, іграх, турнірах тощо;

6. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

7. Контроль за виконанням данного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Гришко Н.М.

 

 

 

Директор   школи                                                                          С. ТОДОРЧУК

 

 

З наказом ознайомлені:

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Геннадиевич
Переглядів: 57 | Завантажень: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar