person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

№176 Про результати перевірки техніки  читання учнів 2 – 4 класів
[ Викачати з сервера (38.6 Kb) ] 02.01.2019, 10:30

Н А К А З

19.12.2018                                                                                                                            №176

Про результати перевірки техніки

 читання учнів 2 – 4 класів

 

Згідно з планом роботи школи, з 17-19 грудня 2018 року адміністрація школи здійснила перевірку техніки читання молодших шко­лярів. Метою перевірки був контроль за правильністю, виразністю, нормативною швидкістю та якістю читання. До уваги бралися темп, емоційність та вміння переказати прочитаний текст.

Відповідно до вимог системи контролю та оцінювання навчаль­них досягнень учнів початкової школи, на кінець І півріччя учні повинні прочитати таку кількість слів за хвилину: 2 клас -  35 - 45 слів, 3 клас - 60-70 слів, 4 клас - 80-85 слів.

Результати перевірки подано в таблиці:

2 клас (норма: 35 – 45 слів)

ПІБ учня

К – сть слів за хвилину

Примітки

І с. 2 кл.

 

1

Горобець Єлизавета

40

 

Цілими словами

2

Грохольська Аліна

53

 

Цілими словами

3

Грохольський Кирило

15

 

Букви + склад

4

Жамойтіна Дарія

69

 

Виразно словами

5

Желєзний Максим

н

 

 

6

Кадлубіцька Аліна

45

 

Цілими словами

7

Капустін Єгор

96

 

Виразно словами

8

Лєпа Микола

20

 

Букви + склад

9

Літвінська Олександра

26

 

Букви + склад

10

Липач Дар’я

30

 

Букви + склад

11

Магдій Олександр

48

 

Цілими словами

12

Овсянніков В’ячеслав

23

 

Букви + склад

13

Сінгаєвська Яна

9

 

Букви + склад

14

Солдатов Станіслав

33

 

Букви + склад

15

Тодорчук Гліб

60

 

Виразно словами

16

Токайчук Альбіна

33

 

Букви + склад

17

Шаповал Гліб

н

 

 

18

Шешеня Ілона

н

 

 

           

Учні Грохольский Кирило та Сінгаєвська Яна потребують особливої уваги у зв’язку з низьким рівнем навичок читання

       3 клас (норма: 65 - 70 слів)

ПІБ учня

К – сть слів за хвилину

Примітки

І с. 2 кл.

І с. 3 кл.

1

Перкевич Микола

44

91

Виразно словами

2

Міщук В’ячеслав

45

83

Виразно словами

3

Сокол Анастасія

41

59

Цілими словами

4

Куц Наташа

43

54

Цілими словами

5

Кириленко Артур

38

41

Цілими словами

6

Круць Дарія

30

61

Цілими словами

7

Сафолов Олександр

40

н

Цілими словами

8

Бабенко Тимофій

43

61

Цілими словами

9

Чорновод Максим

33

47

Цілими словами

10

Стецюк Дарія

40

80

Виразно словами

11

Єрмаков Артем

40

61

Цілими словами

12

Риженко Віталій

21

32

Букви + склад

13

Любенко Андрій

19

27

Букви + склад

14

Гриб Євген

12

н

Букви

15

Сокол Артем

10

н

Букви

           

Учні Гриб Євген та Сокол Артем потребують особливої уваги у зв’язку з відсутністю навичок читання

4 клас (норма: 80 - 85 слів)

ПІБ учня

К – сть слів за хвилину

Примітки

ІІ с. 3 кл.

І с. 4 кл.

1

Ботнар Анна

71

117

Виразно словами

2

Горобець Влада

90

104

Виразно словами

3

Замрига Світлана

20

45

Заміняє букви

4

Лєпа Женя

49

54

Цілими словами

5

Куц Даша

34

70

Цілими словами

6

Пасічник Іра

50

75

Цілими словами

7

Перкевич Ігор

90

148

Виразно словами

8

Плохий Віталій

50

78

Цілими словами

9

Прохорова Віталіна

60

81

Цілими словами

10

Сінгаєвська Ліна

81

106

Виразно  словами

11

Сімончук Анастасія

58

75

Цілими словами

12

Сімончук Олена

92

126

Виразно  словами

13

Теленик Андрій

80

76

Виразно  словами

14

Тофан Альбіна

89

102

Виразно  словами

15

Февральова Мар’яна

50

58

Склад + слово

16

Чигрін Вікторія

58

65

Цілими словами

З таблиці видно, що більшість учнів покращили свій результат порівняно з минулим роком. Але є й такі, що читають на низькому рівні: Замрига Світлана, Лєпа Женя, Плохий Віталій, Февральова Мар’яна. Це говорить про недостатню роботу вчителя на уроках літературного читання. Також, учениця Замрига Світлана потребує особливої уваги вчителя, бо не вкладається в техніку читання, не розуміє прочитаний текст, переказує з допомогою вчителя.

На підставі вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

  1. Учителям початкових класів проаналізувати результати перевірки техніки читання, звернути увагу на якість читання учнів. Звернути увагу на учнів, які показали низькі результати.

1.1 Вчителю Меркотан І.П. скласти графік індивідуальної роботи з покращення навичок читання з учнями Грохольский Кирило та Сінгаєвська Яна які потребують особливої уваги у зв’язку з низьким рівнем навичок читання

1.2 Вчителю Більська Г.М. . скласти графік індивідуальної роботи з покращення навичок читання з учнями Гриб Євген та Сокол Артем які потребують особливої уваги у зв’язку з відсутністю навичок читання

1.3. Вчителю Гуда І.М. скласти графік індивідуальної роботи з покращення навичок читання з ученицею  Замрига Світлана потребує яка особливої уваги вчителя, бо не вкладається в техніку читання, не розуміє прочитаний текст, переказує з допомогою вчителя.

2. На засіданні ШМО вчителів початкової школи, обговорити підсумки перевірки техніки читання учнів 2 - 4 класів.

3. Заступнику директора школи з НВР Гришко Н.М.:

     3.l. Систематично контролювати роботу вчителів початкових класів з формування в учнів навичок читання відповідно до державного стандарту початкової загальної школи.

     3.2.  Заохочувати учнів, які показують найкращі результати, гра­мотами школи.

     3.3. Затвердити графіки індивідуальної роботи з покращення навичок читання.

4. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

5. Контроль за виконанням  даного наказу покласти на заступника директора з Гришко Н.М.

 

 

Директор   школи:                                             С.Г. Тодорчук

 

З наказом ознайомлені:

 

 

 

 

 

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 50 | Завантажень: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar