person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

№148 Про   оглядовий контроль освітнього  процесу в 1-ому класі НУШ
[ Викачати з сервера (32.4 Kb) ] 12.10.2018, 08:06

Н А К А З

12.10.2018                                                                                             №148

 

Про   оглядовий контроль освітнього

 процесу в 1-ому класі НУШ

 

У жовтні 2018 року адміністрацією закладу було проведено оглядовий контроль освітнього процесу в 1-ому класі. Було відвідано уроки з усіх предметів, перевірено ведення зошитів з навчання грамоти та математики, класний журнал, проведено бесіди з учителем і дітьми.

Першокласників навчає учитель Поленок О.В., освіта вища, закінчила Херсонський педагогічний інститут, вчитель першої категорії, педстаж 30 років.

В 1-ому класі навчається 12 учнів: 7 хлопчиків і 5 дівчаток. Всі діти перед вступом до школи пройшли медичну комісію і були допущені до навчання в школі на загальних підставах. Вісім дітей відвідували старшу групу у ДНЗ і одержали відповідну підготовку, що сприяло їх швидшій адаптації до умов перебування в школі. Для того, щоб цей процес пройшов швидше і не мав негативних наслідків, протягом першого тижня заняття для дітей були організовані за спеціальним графіком адаптаційного періоду. Кількість уроків зменшена до 3-х на день, збільшена кількість годин, які діти проводили на свіжому повітрі, введено спеціальні розвантажувальні елементи на уроках. Учні 1 класу навчаються за семестровою системою. Тривалість уроків становить 35 хвилин, малі перерви між уроками – 20 хвилин та дві великі перерви по 30 хвилин. Розклад уроків враховує вимогу чергування предметів різних циклів. В четвер навантаження на учнів зменшене. В класі організовано ігровий та розвивальний куточки, де діти під час перерви можуть відпочити, погратись в різні ігри. В школі організоване  харчування за рахунок коштів батьків.

В навчальному процесі використовуються підручники, які мають відповідний дозвіл МОНу:

Буквар – М.С. Вашуленко, О.В. Вашуленко; Математика – С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко; Мистецтво – О. Лобова.

Уроки навчання грамоти проводяться парно, із чергуванням читання і письма. Учні роблять звуко-буквений аналіз слів, ділять їх на склади, визначають наголошені і ненаголошені склади, пояснюють м’якість приголосних. Навчання письму ведеться відповідно до методичних вимог. Діти використовують зошити з косою лінією. Вчитель велику увагу приділяє розвитку мовлення учнів, розширенню їх словникового запасу, вчить чітко і логічно висловлювати свою думку, давати відповіді на запитання.

На уроках математики учні вивчають числа в межах 10. Всі оволоділи прямим і оберненим рахунком, розкладають число на складові, роблять усні обчислення на додавання і віднімання, виконують приклади на одну дію. Навчені аналізувати з допомогою вчителя умову задачі на одну дію, можуть складати умову задачі за малюнком-схемою. Письмові роботи виконують в зошитах. Так на уроці математики за темою «Склад числа 6. Шестикутник. Порівняння кількості предметів.» учні завітали в Математичну казкову країну, зустрілися з казковими героями, допомагаючи білочці, познайомилися із складом числа 6; шестикутниками; порівнювали кількість предметів.

Відповідно до нового Державного стандарту англійська мова вивчається з першого класу. Її викладає Поленок О.В., спеціаліст І категорії.

При підготовці та проведенні уроків англійської мови враховуються вікові особливості дітей. Вони насичені ігровими елементами (використання для заохочення іграшок, присутність на уроці казкових героїв),  пісеньками. Головну увагу приділено формуванню комунікативних навичок, формуванню правильної вимови. З цією метою використовуються предметні та сюжетні картинки, таблиці, іграшки. Дуже важливим є створення сприятливого мовного середовища. Фізкультхвилинки, вітання, прощання ведуться іноземною мовою

Інтегрований курс «Я досліджую світ» дає дітям знання про навколишній світ. Діти мають уявлення про природу, поділяють її на живу і неживу. Вміють робити узагальнення відносно таких понять як рослини, тварини, поділяють тварин на свійських і диких, правильно відносять до різних класів. У дітей сформоване розуміння необхідності оберігати природу від втручання людини. Уроки цього предмету добре унаочнено. Вчитель використовує цікаву інформацію, організовує  ігрові ситуації та проводять роботи практичного характеру.  Під час проведення застосовуються елементи тренінгової системи. Розігруються ситуації, пов’язані із діями в надзвичайних випадках, при рятувальних роботах і наданні невідкладної допомоги. Такі форми роботи дають змогу закріпити в свідомості дітей на рівні навичок необхідну для збереження життя і здоров’я інформацію.

Фізична культура, особливо в перші місяці навчання, є дієвим інструментом адаптації дітей до шкільного життя, забезпечення потреб дітей в руховій активності. Разом з тим на уроках вчитель проводить розвивальні вправи, вправи на дотримання рівноваги, різноманітні ігри та естафети, які містять елементи змагання, а також вчить шикуватись, стояти в строю, спільно виконувати команди. В несприятливі дні уроки відбуваються в спортивній залі, а в погожі - на спортивному майданчику.

Предмети естетичного циклу – музичне і образотворче мистецтво - призвані розвивати естетичні смаки дітей, прищеплювати любов до мистецтва і національної культури, давати необхідні для сучасної культурної людини знання. На уроках музики у вчителя Коптілєц А.В. діти знайомляться з видами музичних творів, прослуховують їх, вивчають та виконують дитячі пісні. На уроках образотворчого мистецтва діти навчаються бачити в оточуючому світі прекрасне, відобразити його художніми засобами. Малюють кольоровими олівцями і акварельними фарбами, фломастерами.

Спостереження за дітьми на уроках, під час перерв, в різних ситуаціях шкільного життя дають право зробити висновок, що за той час, який пройшов від початку навчання, першокласники адаптувались до навчання в школі. Вони вивчили територію школи, дорогу додому, знають як поводитись в різних ситуаціях на уроці, вміють звертатись до старших, підготуватись до уроку, навчились елементарному самообслуговуванню. У них сформувалась витримка, вміння контролювати свої дії, враховувати інтереси своїх товаришів та інших людей. Діти навчились володіти шкільним приладдям, а також предметами повсякденного побуту. Проте, остаточно необхідні навички ще не сформовані і над ними потрібно наполегливо працювати як учителеві так і батькам.

Робота вчителя 1 класу неможлива без тісного контакту з батьками. Батьки щоденно відвідують школу і консультуються з учителем з питань освітнього процесу. Враховуючи сказане вище,

 

НАКАЗУЮ:

1. Учителеві 1-ого класу Поленок О.В.:

1.1. Продовжувати вдосконалювати методику проведення уроків в першому класі, впроваджуючи елементи новітніх технологій відповідно сучасних вимог та методичної проблеми школи, систематично.

1.2. На кожному уроці навчання грамоти відводити час для вироблення навичок швидкого читання вголос, наближеного до природного розмовного мовлення безпосередньо на уроці, постійно.

1.3. Учити дітей вести діалог українською мовою, вживаючи слова-звернення, слова ввічливості, постійно.

1.4. Більше приділяти уваги роботі над словами, вимова яких під час навчання викликає труднощі, протягом року

1.5. Належну увагу приділяти виробленню в учнів міцних обчислювальних навичок, посилити роботу над формуванням уявлень про натуральне число і число нуль, постійно.

2. Провести батьківські збори, на яких видати рекомендації про керівництво домашнім читанням у сім'ї, грудень, 2018 р.

3. Голові методичного об'єднання вчителів початкових класів Гуді І.М.

  3.1. Провести засі­дання методичного об'єднання, де обговорити результати оглядового контролю освітнього процесу в 1 класі, листопад2 018р.

  1. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Гришко Н.М.:

4.1. Здійснювати систематичний контроль за роботою вчителя першого класу з формування в учнів міцних знань у відповідності до нового Державного стандарту початкової загаль­ної освіти, протягом року.

5. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Гришко Н.М.

 

Директор школи:                                                                   С.Г. Тодорчук

З наказом ознайомлені:                                                           Н.М. Гришко

                                                                                                   О.В. Поленок

 

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 61 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar