person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2018-2019 навчальний рік

№140 Про організацію роботу психологічної служби в  2018/2019  навчальному  році
[ Викачати з сервера (29.8 Kb) ] 28.09.2018, 12:29

Н А К А З

26.09.2018                                                                                                                            №140

 

Про організацію роботу психологічної служби

в  2018/2019  навчальному  році

 

Відповідно до Закону України «Про освіту», Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 року № 509, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за № 885/32337), листа Міністерства освіти і науки України від 05 вересня 2018 року №1/9 529 Про документацію працівників психологічної служби системи освіти України та з метою  підвищення  ефективності і якості роботи  практичного психолога та соціального педагога, покращення методичного забезпечення діяльності  психологічної служби, удосконалення організаційного рівня функціонування служби, забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника освітнього процесу, профілактики і корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку дітей, збереження психологічного здоров’я дітей  в умовах впровадження Концепції нової української школи та формування здорового соціально-психологічного клімату серед учасників навчально-виховного процесу.

 

НАКАЗУЮ:

  1. Призначити відповідальними за роботу психологічної служби школи соціального педагога Гнатів В.П. та практичного психолога Треніну Л.Є.
  2.  Соціальному педагогу Гнатів В.П. та практичному психологу Треніній Л.Є.:

2.1.     Включити в  діяльність психологічної служби школи:

- консультативно-методичну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання і розвитку учнів;

 - просвітницько-пропагандистську роботу з підвищення психологічної культури в школі та у сім’ї;

-  превентивне виховання з метою формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я: профілактика алкоголізму, наркоманії, ВІЛ-інфекції і злочинності.

    1. Систематично вивчати психофізичний розвиток учнів, мотиви їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створювати умови для саморозвитку та самовиховання учнів закладу.
    2. Планування діяльності здійснювати за річним та щомісячним планом роботи.
    3. Вести наступну документацію:
  • індивідуальні картки психологопедагогічного діагностування;
  • протоколи індивідуальних консультацій;
  • журнали проведення корекційновідновлювальної та розвивальної роботи;
  • журнали психологічного аналізу уроків;
  • журнали щоденного обліку роботи.

2.6. Статистичну звітність про роботу психологічної служби здійснювати за нормативами часу на основні види роботи практичного психолога та соціального педагога.

  1. Практичному психологу Треніній Л.Є.:
  • брати участь у здійсненні освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного індивідуального розвитку учнів, збереження їх повноцінного психічного здоров’я;
  • проводити психологопедагогічну діагностику готовності учнів до навчання та сприяти їх адаптації до нових умов навчально-виховного процесу;
  • розробляти та впроваджувати розвивальні, корекційні програми овсітньої діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей учнів;
  • сприяти вибору учнями професій з урахуванням їх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готувати учнів до свідомого життя, здійснювати превентивне виховання, профілактику злочинності, алкоголізму, наркоманії, інших залежностей і шкідливих звичок серед підлітків;
  • проводити психологічну діагностику і психологопедагогічну корекцію девіантної поведінки учнів;
  • формувати психологічну культуру учнів, педагогів, батьків, консультувати з питань психології, її практичного використання в організації навчальновиховного процесу.
  1. Соціальному педагогу Гнатів В.П.:
  • вивчати та оцінювати особливості діяльності і розвитку учнів, мікроколективу класів, шкільного колективу в цілому, досліджувати спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу соціального середовища та джерела негативного впливу на учнів;
  • прогнозувати на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учнів; прогнозувати результати освітнього процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
  •  давати рекомендації учням, батькам або особам, які їх замінюють, вчителям з питань соціальної педагогіки; надавати необхідну консультативну соціальнопедагогічну допомогу учням, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;
  • сприяти захисту прав учнів, представляти їхні інтереси у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;
  • брати участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяти попередженню негативних явищ серед учнів;
  • надавати соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнів, здійснювати соціальнопедагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій учнів; сприяти соціальному і професійному визначенню особистості, дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

 5. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

                    Директор школи                                            С.Г. Тодорчук                                     

 

Категорія: 2018-2019 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 24 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar