person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2017-2018 навчальний рік

№39 Про  стан викладання та рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з фізики
[ Викачати з сервера (52.0 Kb) ] 27.03.2018, 20:23

Н А К А З

23.03.2018                                                                                                                            №39

Про  стан викладання та рівень

навчальних досягнень здобувачів

освіти з фізики

        На виконання перспективного плану вивчення стану викладання навчальних предметів, згідно з графіком контрольно - аналітичної діяльності на ІІ півріччя 2017/2018 навчального року адміністрацією школи було вивчено стан викладання предмета «Фізика» в 7-11-х класах. Фізику викладає в 7 – 11 класах вчитель Швороб Н.В., спеціаліст першої категорії. Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2015 році. Педагогічний стаж - 20 років. Уроки проводить на достатньому методичному рівні. Вивчення роботи вчителя проводилося з таких питань:

- урахування індивідуальних здібностей учнів;

 - методика викладання нового матеріалу;

 - самостійна робота учнів на уроці;

- відповідність змісту уроку навчальним програмам;

- стан успішності, дисципліни в класі;

 - раціональне використання робочого часу;

- методика повторення пройденого матеріалу;

- упровадження активних форм і методів навчання.

       За час роботи в школі вчитель Наталія Володимирівна зарекомендувала себе як фахівець своєї справи: вчитель керує дитячим колективом, має добру теоретичну підготовку, на уроках використовує сучасні форми і методи викладання свого предмета, працює над розвитком мислення. Володіючи  теоретичними знаннями та маючи досвід практичної роботи,  формує в здобувачів освіти добрі знання з фізики, створює цілісну наукову систему уявлень про природу, знайомить учнів із класичними й сучасними досягненнями та проблемами фізики. У своїй діяльності широко використовує додаткову науково-популярну  та методичну літературу. Уроки Наталії Володимирівни  відзначаються логічною послідовністю, чіткістю, доказовістю. Велику увагу  приділяє формуванню практичних умінь і навичок під час лабораторних, практичних  занять,  враховує індивідуальні інтереси та здібності здобувачів освіти, різний ступінь готовності до вивчення курсу, формує в дітей пізнавальну потребу, для чого забезпечує емоційне забарвлення, інформаційну насиченість. Учитель володіє  методичними прийомами, що активізують мислення, діяльність здобувачів освіти, застосовує на уроках методи проблемного викладу матеріалу:

- частково-пошуковий;

- дослідницький;

- інформаційний;

 - репродуктивний.

        В основному Наталія Володимирівна. використовує активні методи роботи з метою сприйняття й осмислення нового матеріалу, завдання на перетворення тексту підручника в таблицю, план, схеми. Із метою закріплення й застосування знань та вмінь користується картками, таблицями. Із метою контролю знань і вмінь використовує малюнки з неправильними підписами, шифрові та цифрові завдання, проблемні запитання, мозкові атаки, пізнавальні ігри, роботу з термінами.

       Забезпеченість кабінету безпосередньо сприяє успіху вчителя й учнів. У кабінеті фізики зібрано й систематизовано матеріали для всіх розділів, що допомагає процесу оволодіння знаннями й уміннями. Багато  роздаткового, ілюстративного та дидактичного матеріалу, що дає можливість  проводити різні види робіт. У достатній кількості є муляжі, таблиці, динамічні посібники. Здобувачі освіти на уроках не є пасивними слухачами. Вчитель широко використовує на своїх уроках і в позаурочний час комп’ютерну техніку, інформацію з Інтернету. Здобувачі освіти володіють складними науковими поняттями, вміють аргументувати свої висновки. Нажаль, у цьому навчальному році діти нашого закладу не брали участі у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики, у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня». Але кожного року учні беруть участь у Всеукраїнському конкурсі  «Геліантус», до якого залучені вчителі природничого циклу. Випускники нашого навчального закладу не брали участь у зовнішньому незалежному тестуванні з фізики.

 Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з фізики за І семестр:

Клас

К-сть

В.р.

Д.р.

С.р.

П.р.

Якість

СНУ

7

9

2 – 22,22%

5 – 55,56%

2 – 22,22%

0

77,78

65,78

8

6

0

2 – 25%

4 – 75%

0

25

45,33

9

9

0

3 – 33,33%

6 – 66,67%

0

33,33

45,33

10

3

0

0

3

0

0

36

11

7

0

1 – 14,28

6 – 85,72

0

14,28

40

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з контрольних робіт під час перевірки:

Клас

дата

К-сть за списком/ писали

В.р.

Д.р.

С.р.

П.р.

Якість

СНУ

7

08.02.18

9/8

1 – 12,5%

0

6 – 75%

1 – 12,5%

12,5

39,5

8

09.02.18

 6/5

2 – 40%

1 – 20%

2 – 40%

0

60

67,2

9

05.02.18

9/7

0

1 – 14,28%

5 – 71,44%

1 – 14,28%

14,28

34,86

11

26.01.18

7/5

0

0

4 – 75%

1 – 25%

0

28,8

 За результатами контрольних робіт видно, що лише здобувачі освіти 7 та 8 класів мають високий рівень. Нажаль, діти старших класів, а саме 9 та 11 мають початковий рівень. Це говорить про погане вміння застосовувати свої знання практично.

 Виходячи з вищезазначеного,

 НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з навчальної роботи Поленок О.В.  взяти на контроль моніторингове відстеження навчальних досягнень здобувачів освіти з фізики.                     

                                                                                       Постійно

2. Голові методичного об'єднання Дудченко А.М. на засіданні методичного об'єднання природничо – математичного циклу проаналізувати результати контрольних робіт та семестрових оцінок з фізики.

3.Вчителеві фізики Швороб Н.В.:

3.1. Забезпечити ефективність індивідуальної роботи з учнями, спрямовуючи її на подолання недоліків і прогалин у знаннях і практичних навичках.                                       

                                                                                       Постійно

3.2. Посилити індивідуальну роботу з учнями 9 класу.                    

                                                                                     Протягом ІІ семестру

3.3. Упроваджувати в навчально-виховній процес технічні засоби навчання, інтерактивні та комп’ютерні технології.                                                                                     Постійно

3.4. Продовжувати роботу з обдарованою молоддю.                                           

                                                                                  Постійно

  4. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників

5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально – виховної роботи Поленок О.В.

 

Директор школи:                                                               С.Г. Тодорчук

З наказом ознайомлені:                                                       О.В.Поленок

                                                                                               Н.В. Швороб                                                                                              

Категорія: 2017-2018 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 114 | Завантажень: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar