person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2017-2018 навчальний рік

№38 Про  стан викладання та рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з правознавства  у 9-10 класах
[ Викачати з сервера (42.4Kb) ] 27.03.2018, 20:20

Н А К А З

22.03.2018                                                                                                                            №38

 

Про  стан викладання та

рівень навчальних досягнень

здобувачів освіти з правознавства

 у 9-10 класах

       Згідно з річним планом роботи на 2017/2018 н.р. у період  березня  2018 р. здійснювався узагальнюючий контроль за  станом викладання та рівнем навчальних досягнень учнів з  правознавства у 9-10 класах.  Основна мета полягала в об’єктивному визначенні стану справ у викладанні предмета, виявленні досягнень, недоліків, труднощів, причин, у визначенні шляхів поліпшення рівня викладання правознавства у світлі сучасних вимог.

    Під час проведення контролю використовувались такі методи: відвідування уроків, бесіда з учителем та учнями, спостереження, стан ведення шкільної документації.

    Згідно графіка внутрішньо - шкільного контролю на 2017/2018н.р. з учителем -предметником  та керівником ШМО була проведена інструктивно-методична нарада про мету перевірки та критерії вивчення стану викладання та рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з правознавства у 9-10 класах.

   Предмет правознавства у школі  викладає Бабенко В.В. Вивчення роботи вчителя проводилося з таких питань: урахування індивідуальних особливостей здібних дітей; методика викладання нового матеріалу;  використання наочних посібників; стан успішності та дисципліна у класі, раціональне використання робочого часу; методика повторення пройденого матеріалу.

      З метою вивчення роботи  вчителя заступник директора школи з навчально – виховної роботи Поленок О.В.  відвідала уроки, позакласні  заходи. Узагальнення матеріалів здійснено на підставі відвідування уроків у 9-10 класах,  аналізу поурочних планів і календарно-тематичного планування та класних журналів. Аналіз відвіданих уроків дозволяє зробити висновок, що  викладання правознавства зорієнтоване на впровадження оновлених базових навчальних програм, реалізацію потенціалу особистості здобувача освіти і набуття ним потреби у системному саморозвитку. 

      Навчальні програми та підручники, якими користується вчитель, рекомендовані МОН України, є в переліку навчальної літератури.  Предмет вивчають на базі кабінету географії, обладнання якого  не задовольняє сучасні вимоги. Недостатнім є рівень забезпечення кабінету навчально-наочними посібниками, технічними засобами. 

    Аналіз відвіданих уроків свідчить, що вчитель Бабенко В.В. впроваджує інтерактивні форми роботи, демонструє належний ступінь науковості навчального матеріалу. Вчитель увагу звертає на раціональний добір методів і методичних прийомів навчання, уміле керівництво навчально-пізнавальною діяльністю здобувачів освіти, розвиток їх здібностей та інтелекту, оптимальне використання диференційованих практичних завдань. Заняття проводяться в задовільному темпі та на рівні достатньої розумової напруженості. Використання міжпредметних зв′язків  сприяє забезпеченню практичної спрямованості викладання історії України.

          Аналіз стану шкільної  документації показав, що вчитель має тематично-календарний план встановленого зразка, поурочні плани. Записи у  класних журналах зроблені чітко,  відповідно до нормативних вимог щодо ведення ділової документації, оцінки виставляються не завжди своєчасно.

       У ході перевірки вчителеві були дані зауваження щодо впровадження у навчальний процес технічних засобів навчання та комп’ютерних технологій, використання у системі форм і методів, які сприяли б розвитку, активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів; на недостатню роботу із розвитку в учнів умінь аналізувати, висловлювати судження, робити  висновки. Недоліком є низька матеріально-технічна навчальна база кабінету, відсутність у навчальних кабінетах друкованих посібників, таблиць, дидактичного матеріалу.          

     Позакласна робота вчителя правознавства спрямована на реалізацію завдань: розвиток інтелектуальних здібностей кожного учня.

            Досягнення за І семестр здобувачів освіти ми бачимо у таблиці:

Клас

К-сть учнів

В.р.

Д.р.

С.р.

П.р.

Якість

СНУ

9

9

0

4 – 44,44%

5 – 55,56%

0

44,44

48,44

10

3

0

1 – 33,33%

2 – 66,67%

0

33,33

45,33

                       Наслідки контрольної роботи дітей 9 класу:

Клас

К-сть учнів

В.р.

Д.р.

С.р.

П.р.

Якість

СНУ

9

17.01.18

9

Писало – 8

0

4 – 50%

4 – 50%

0

50

50

            З результатів контрольної роботи видно, що здобувачі освіти отримують стабільні оцінки.

  На підставі вищезазначеного

НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Поленок О.В. тримати на контролі стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з правознавства у 9-10 класах .

2. Керівнику ШМО учителів природничо – математичного циклу Дудченко А.М. за результатами перевірки провести засідання, на якому спланувати заходи щодо усунення зауважень.                                                                                     

                                                                                                                  До 03.04.18 року                                                                                                        

3. Вчителеві правознавства Бабенку В.В.:

  3.1. У системі використовувати нові технології навчання у викладанні правознавства.

                                                                                                                         Постійно

  3.2. Кабінету правознавства поповнювати методичною, довідниковою літературою, картографічним матеріалом.                                                                                                                                                    Постійно

  3.3. Комбінувати  форми і методи роботи для активізації сприйняття та якісного засвоєння знань, вироблення,  закріплення практичних умінь і навичок.                                                                       Постійно                                                                                                                                                                          

  3.4. Продовжити роботу із: патріотичного виховання учнівської молоді; впровадження у навчальний процес технічних засобів навчання та  комп’ютерних технологій; використання форм і методів, які сприяли б розвитку, активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів, розвитку у школярів умінь аналізувати, висловлювати судження, робити  висновки, давати оцінку історичним і правовим діям, явищам, процесам.                                     

                                                                                                                          Постійно  

  4. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників                                                               

5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Поленок О.В. 

                                                                                                       

           Директор школи:                                                                      С.Г. Тодорчук

 

 

З наказом ознайомлені:

О.В. Поленок

В.В. Бабенко

А.М. Дудченко

Категорія: 2017-2018 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 20 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar