person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2017-2018 навчальний рік

№25 Про призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої та позашкільної освіти
[ Викачати з сервера (29.7 Kb) ] 06.03.2018, 20:07

Н А К А З

26.02.2018                                                                                                                            №25

 

Про призупинення освітнього

процесу в закладах загальної

середньої  та позашкільної освіти

 

Згідно з пунктом 9.20 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСан ПІН 5.5.2008-1) та на виконання рішень обласної (протокол №3), районної комісії з питань техногенно-екологіченої безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол №7 від 26 лютого 2018 року), керуючись законами України «Про освіту», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»,  «Про захист населення від інфекційних хвороб», п.п.30 п.7, п.п. 13 п.11 Положення про відділ освіти Скадовської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03 січня 2017 року №4, із метою збереження життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу, на виконання наказу відділу освіти №51 від 26.02.2018 року «Про призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої  та позашкільної освіти».

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Призупинити з 27 лютого по 03 березня 2018 року навчально – виховний процес у навчальному закладі.
  2. Призупинити проведення масових заходів із здобувачами освіти закладу, у тому числі для педагогічних працівників.
  3. Класним керівникам  1 -11 класів:
    1. Провести первинні цільові інструктажі з безпеки життєдіяльності з учасниками навчально – виховного процесу, зокрема з питань пожежної безпеки, поведінки на дорогах і вулицях, на водних об’єктах тощо.
    2. Під час тимчасового припинення занять розмістити пам’ятки щодо грипу, інші пам’ятки профілактичного змісту, оголошення для батьків.
  4. Вчителям – предметникам:
    1. Скоригувати календарне планування так, щоб виконати навчальний план в повному обсязі, шляхом ущільнення програмового матеріалу, об’єднання тем, у тому числі за ознакою бінарності, внесення змін у календарне планування на ІІ семестр.
    2. Під час тимчасового припинення занять надавати консультації учням індивідуально (інтернет – завдання, телефонний режим, індивідуальні заняття).
    3. Скласти план роботи на період призупинення навчальних занять та подати заступнику директора  з НВР Поленок О.В.
    4. Проводити консультаційні заняття з випускниками 11 класу із метою підготовки до державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання.
  5. Заступнику директора з НВР Поленок О.В.:
    1. Забезпечити контроль за виконанням навчальних програм і планів згідно з графіком відпрацювання пропущених навчальних занять.
    2.   Узагальнити план роботи педагогічних працівників на період призупинення навчальних занять.
  6. Завгоспу школи  Котило В.П. забезпечити контроль за безперебійним забезпеченням тепло-, енерго-, водопостачанням у навчальному закладі.
  7. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.
  8.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор  школи:                                                  С.Г. Тодорчук

 

З наказом ознайомлені:

Категорія: 2017-2018 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 91 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar