person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2017-2018 навчальний рік

№13 Про вивчення стану викладання креслення
[ Викачати з сервера (31.0Kb) ] 09.02.2018, 13:01

Н А К А З

02.02.2018                                                                                                                            №13

 

Про вивчення стану викладання креслення в

Шевченківській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів

 

Відповідно до перспективного плану вивчення стану викладання окремих предметів у Шевченківській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів протягом січня 2017 - 2018 навчального року вивчався стан викладання креслення.        

       Уроки креслення (11 клас)  в школі  викладає Петрахаус Олександр Миколайович, вчитель трудового навчання і креслення, освіта вища, стаж безпосередньої педагогічної роботи 1 рік.

         Креслення Олександр Миколайович викладає другий рік поспіль і  зарекомендував себе підготовленим спеціалістом. Всі заняття проводяться відповідно до календарного планування. Практично на кожному  уроці мету уроку досягнуто, доцільно обирається структура уроку. Залежно від підготовленості класу проводиться мотивація навчальної діяльності, забезпечується оптимальне співвідношення між фронтальною, індивідуальною і груповою формами роботи. Олександр Миколайович намагається раціонально використовувати навчальний час, забезпечувати зв’язок теорії з практикою, використовувати методи роботи, які відповідають темі і завданням уроку.

          Уроки відвідані адміністрацією школи та аналіз шкільної документації засвідчили, що вчитель недостатньо володіє методикою викладання  креслення. Стан викладання має середній  рівень.  Перевірка календарних  планів показала, що Петрахаус О.М. календаризує та проводить уроки згідно з вимогами Інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України “Про вивчення трудового навчання та креслення в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році”. 
         Встановлено, що педагог в основному дотримується вимог щодо ведення ділової документації. Записи у класних журналах ведуться згідно з вимогами до них, теми уроків відповідають календарному плануванню. Контроль та оцінювання знань учнів проводиться відповідно до методичних рекомендацій та критеріїв оцінювання. Ведеться поточне та відсутнє тематичне оцінювання.
        Належне ознайомлення та залучення учнів до різних видів діяль­ності, формування необхідних для цього знань і вмінь, навчання учнів способам поводження з наявними засобами праці сприяють підготовці їх до життя, усвідомленню ролі праці в житті людини, вихованню по­ваги до людей будь-яких видів праці та певною мірою створенню умов для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів. Але при цьому особливе місце повинно відводитись ознайомленню учнів з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному вироб­ництві, повсякденному житті. Тому володінню комп’ютерними технологіями варто приділити більше уваги.
               До недоліків роботи можна віднести те, що не завжди учні забезпечені креслярськими інструментами, під час виконання практичних робіт діти використовують позичений креслярський інструмент. Не завжди прослідковується зв’язок креслення з іншими технічними дисциплінами. В зв’язку з тим, що комп’ютери в школі мають вік більше 5 років практично не використовуються програмові засоби навчання. Навчальні підручники мають вік більше 10 років.
Тому із вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:
 

1. На засіданні ШМО природничо – математичного циклу детально проаналізувати результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів та визначити конкретні заходи щодо покращення викладання креслення 

2. Вчителеві креслення Петрахаусу О.М.:

2.1.Більш активно використовувати перспективні освітні технології навчання креслення  (проектні,  інтерактивні тощо), що дозволить пожвавити, оптимізувати й урізноманітнити форми та методи викладання креслення, активізувати пізнавальну діяльність школярів, розвинути їхнє мислення та зацікавити предметом, більш активніше залучати до самостійної роботи з предмету.

2.2.Урізноманітнювати способи перевірки рівня навчальних досягнень учнів з предмету, зокрема, звернути увагу на  підвищення рівня теоретичної бази знань учнів, формуванню вмінь та навичок пояснювати виконання тієї чи іншої практичної дії в умовах парної роботи. 

2.3.Систематично використовувати у процесі викладання креслення внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки. Активізувати роботу з обдарованими учнями, шляхом залучення школярів до розв’язку завдань підвищеної складності, олімпіадних завдань.

3.Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Поленок О.В.

 

Директор школи:                                                                             С.Г. Тодорчук

 

З наказом ознайомлені:                                                                  О.В. Поленок

                                                                                                          О.М. Петрахаус

 

 

Категорія: 2017-2018 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 107 | Завантажень: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar