person_outline
phone
Головна » Файли » Накази » 2017-2018 навчальний рік

№12 Про стан викладання географії
[ Викачати з сервера (34.1Kb) ] 09.02.2018, 13:00

Н А К А З

02.02.2018                                                                                                                            №12

 

Про стан викладання географії

 

Відповідно до плану роботи школи у січні 2018 року адміністрацією школи вивчався стан викладання географії.

Метою перевірки було :

  • вивчення питання забезпечення базового рівня знань учнів з географії;
  • відповідність викладання навчальним програмам;
  • об`єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • розвиток творчих здібностей учнів;
  • використання диференційованого підходу; формування знань, умінь і навичок у відповідності до вимог програм для загальноосвітніх шкіл;
  • науковість, планування навчального матеріалу;
  • наявність поурочних і календарно-тематичних планів, їх якість;
  • використання наочних посібників;
  • раціональне використання робочого часу;
  • забезпеченість підручниками;
  • виконання практичних робіт відповідно до навчальних програм.

Перевірка показала, що одним із вирішальних факторів стану шкільної освіти є рівень фахової та методичної підготовки вчителя, його кваліфікація та відношення до навчально-виховного процесу.

Географію викладає  Бабенко Віктор Володимирович.

Освіта – вища, Херсонський державний університет, 2004 р.

Спеціальність за дипломом – вчитель історії, правознавства, суспільствознавства.

Підвищення кваліфікації – 06 червня 2013 року №6638 (вчитель географії).

Стаж роботи – 13 років.

Працює в школі з 2004 року.

Кваліфікаційна категорія –  «спеціаліст другої категорії».

Бабенко В.В. викладає географію у  6 – 10 класах.

Аналіз стану вивчення рівня навчальних досягнень школярів та викладання географії показав, що вчитель Бабенко В.В. систематично працює над підвищенням свого  фахового рівня, дотримуючись нормативу проходження курсової перепідготовки – кожних 5 років.

Календарні плани вчителя складено з урахуванням методичних рекомендацій. Поурочні плани в цілому відображають роботу вчителя з виконання державних програм, індивідуальну і диференційовану роботу з учнями, але не завжди є в наявності. Практичні роботи виконуються згідно до вимог програм.

В  своїй роботі вчитель географії використовує наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності».

Бабенко В.В. – педагог з достатнім рівнем професіоналізму та почуттям обов’язку. Добре володіє методикою викладання свого предмета. Працює над проблемною темою «Пошук нових форм і методів самостійної роботи, які спонукають до вирішення завдань і навчання учнів». Учитель впевнений, що однією з найголовніших умов підвищення ефективності уроку є впровадження різних форм і методів роботи: робота з картою, контурними картами, глобусом; порівняльний метод, ілюстративний, демонстраційний, спостереження, захист творчих робіт, презентацій.

Учні 9 класу писали контрольну роботу. Результати наведені у таблиці:

К-ть учнів у класі

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Ступінь навченості учнів

високий

достатній

середній

початковий

9

9

0

4 – 44,44%

5 – 55,56%

0

51,3

Не всі учні визначили позитивні і негативні риси економіко-географічного та геополітичного положення України, не змогли в повній мірі розмежувати ці поняття і дати визначення їм. Учні не пояснили причини неповного використання трудових ресурсів, не порівняли структуру зайнятості населення в Україні з іншими країнами світу. Виникли труднощі в поясненні галузі сільського господарства, які слід розвивати в Україні високими темпами для задоволення потреб населення.

В школі є один кабінет географії, акт-дозвіл на проведення занять в кабінеті, журнали з техніки безпеки відповідають нормативам ведення.

Кабінет забезпечено частково навчальною, методичною, довідковою літературою, яка не зовсім систематизована.

В кабінеті дотримано належних санітарно-гігієнічних вимог.

Отже, можна зробити висновки про те, що у системі роботи вчителя географії  Бабенка В.В. намітились такі пріоритетні напрями:

  • екологічна спрямованість знань, що їх здобувають учні на уроках географії;
  • гуманістична спрямованість викладання курсу;
  • пошуки нових, нетрадиційних форм та методів навчання;
  • диференційований підхід до дітей з урахуванням їх індивідуальних здібностей, виявлення та підтримка обдарованих дітей.

Основними недоліками, виявленими  під час вивчення стану викладання географії є:

  • недостатня  диференційованість підходу до оцінювання рівня навчальних досягнень школярів;
  • переважання  репродуктивних методів навчання;
  • недостатнє застосування ТЗН, що впливає на насиченість уроку матеріалом і раціональне використання його часу;
  • відсутність географічного майданчика.

Вчителю Бабенку В.В. слід працювати над умінням учнів формулювати й висловлювати свою думку, робити висновки, порівнювати, висловлювати свої враження та ставлення.

На підставі вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Вважати стан викладання географії на задовільному рівні

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Поленок О.В.:

2.1. З метою підвищення рівня методичної підготовки вчителя географії спрямувати його роботу на вирішення питань підвищення ефективності уроку та організацію позакласної роботи з географії;

    1. Приділити особливу увагу ство­ренню програми самоосвітньої діяльності вчителя дослідниць­кого характеру.

3. Керівнику ШМО природничо – математичного циклу Дудченко А.М.:

3.1. Проаналізувати результати стану викладання географії.

3.2. Обговорити питання роботи з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень та розробити заходи щодо підвищення мотивації учнів до навчання.

4. Вчителю Бабенко В.В.:

4.1. На уроках географії більше використовувати комп’ютерні тестові завдання, форми інтерактивного навчання.

4.2. Продовжити колегіальний пошук удосконалення навчально-виховного процесу за рахунок впровадження прогресивних інноваційних методик і технологій навчання як умови самовдосконалення учителя і самореалізації учня.

4.3. Провести моніторинг навчальних досягнень учнів  у травні 2018 року. 

4.4. Щорічно поповнювати базу даних талановитих та обдарованих дітей, виявляти їх здібності, нахили, пізнавальну діяльність.

4.5.  Сприяти у оформленні географічного майданчика.

5. Розмістити даний наказ на сайті школи та довести до відома відповідних працівників школи.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Поленок О.В.

 

 

Директор школи:                                                                                         С.Г. Тодорчук

 

 

З наказом ознайомлені:                                                                              О.В. Поленок

                                                                                                                      В.В. Бабенко

 

Категорія: 2017-2018 навчальний рік | Додав: Сергей_Тодорчук
Переглядів: 58 | Завантажень: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar