Четвер
23.11.2017
Вітаю Вас Гость
RSS

Вітає Вас радо Шевченківська школа!
Тут добро і злагода панує навколо.
Ми відкриті для прогресивних ідей,
Тут працюють задля майбутнього дітей.


Сайт
Шевченківської ЗОШ І - ІІІ ступенів
Скадовського р-ну, Херсонської обл.
Головна Реєстрація Вхід
Звіт директора школи »
Меню сайту

Наше опитування
Чи потрібна шкільна форма?
Всего ответов: 9187

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Національна гаряча лінія

Звіт

в. о. директора  Шевченківської   ЗОШ І-ІІІ ступенів

 Скадовської районної ради

Пашинської Людмили Богданівни

про свою діяльність на посаді  за  2013 – 2014 н. р.

20.06.2014 р.

       Шановна батьківська громадськість, педагогічний колектив! Закінчився навчальний рік і  ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи  школи, оцінити діяльність в.о.директора на посаді протягом 2013-2014 навчального  року. Відповідно до наказу МОН України «Про запровадження  звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів» від 28.01.2005 р. №55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

  На посаду в. о. директора школи я була призначенна наказом начальника відділу освіти, молоді та спорту Скадовської РДА 05.09.2013 року. Як в.о. директора школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Загальна інформація про школу

           Шевченківська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною організацією Скадовської районної ради Херсонької  області. Управління та фінансування здійснюється    відділом освіти, молоді та спорту Скадовської РДА та Комунальною установою «Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти».   Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1987  році. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 2 га. У 2013-2014 навчальному році нараховується 19 педагогічних працівників (  з них – 1 прийнятий строковим договором, 2 - у декретній відпустці).Вищу педагогічну освіту мають 15 осіб (83 %). Педагогічний стаж мають: - до 3 років – 1 особа (6 %);  від 3 до 10 років – 5 осіб (28 %); від 10 до 20 років – 4 особи (22 %); 20 років і більше – 8 осіб (44 %). У закладі 14 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Всього працівників 33. У закладі в цьому році навчалося  100 учнів  у 10  класах, середня наповнюваність класів становить 10 учнів. У початковій школі 4 класи, в яких навчалося 42 учні; в 5-9 класах – 41 учень; у 10-11 – 17 учнів.

Кадрове забезпечення

             Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.У 2013/2014 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%. У декретну відпустку у листопаді пішла педагог-організатор Теленик Г.О., а на її місце тимчасово призначена студентка ХДУ (Факультет природознавства, здоров’я людини та туризму) Коптілєц А.В.

            Час диктує все нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, про що говорилося вже неодноразово. Однією з умов атестації педпрацівника є вміння користуватися комп»ютером..

  Метою діяльності кожного навчального закладу є надання якісної освіти учням, яка згодом дасть їм змогу бути конкурентоспроможними на ринку праці. Між рівнем знань та «набором» умінь учнів, які вони отримують після закінчення загальноосвітнього та вищого навчальних закладів, і рівнем вимог, який висувають роботодавці під час прийому на роботу, часто існує відчутна різниця. Майстерне володіння персональним комп’ютером та використання певних програмних засобів не є виключенням.  Перспектива в освіті така, що років через кілька   вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

   По якісному складу педагогічних працівників наша школа  має такі показники:

  • «Спеціаліст вищої категорії» - 2 особи (11%); 
  • «Спеціаліст першої категорії» - 7 осіб (37 %); 
  • «Спеціаліст другої категорії» - 4 особи (24 %); 
  • «Спеціаліст» - 5 осіб (28 %).

Педагогічні звання :

  • «Старший учитель» - 2 особи (11 %);
  •  «Учитель-методист» - 1 особа (6 %).

Забезпечення обов’язковою освітою

          В основу діяльності педагогічного колективу  Шевченківської  ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2013-2014 навчальному році були покладені  Конституція України, Закон України  “Про освіту”,  Закону України “Про загальну середню освіту”. Педагогічний колектив керувався Указами Президента України “Про національну доктрину розвитку освіти” № 347/2002 року, “Про національну програму “Діти України” № 63/96р., “Про заходи щодо поліпшення функціонування та розвитку загальної середньої освіти” № 580/1998 року, “Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти” № 417/1996 року.

              Структура загальноосвітньої школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим сесією Скадовської районної ради від 27.07.2012 р., Правилами внутрішнього трудового розпорядку,  Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу.

                 Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.

                   В навчальному закладі навчається 28 учнів із села Петрівка.

                   Протягом року простежувався і певний рух учнів. Так за 2013-2014 навчальний рік  прибув 1, вибуло 2 учня.

                   Всі учні закріпленої території за Шевченківською школою з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.

                    Всі учні  школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям  і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

               Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівської ради, вчителями. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря у школі або

на 1 день дозволяється записка від батьків.

              Відвідування учнями навчального закладу стоїть на постійному контролі, так за 2013 – 2014 н.р у І семестрі учнями було пропущено  649 учбових дні, у ІІ семестрі – 869. 

           

Клас

Класний керівник

Кількість пропущених днів за рік

З них по хворобі

По заявах батьків

1

Меркотан І.П.

108

94

14

2

Гуда І.М.

105

60

45

3

Костіна В.А.

141

107

34

4

Безердян Л.П.

30

26

4

5

Тодорчук С.Г.

126

53

73

6

Бабенко В.В.

161

73

88

7

Дудченко А.М.

245

96

149

8

Сергієва Л.М.

193

65

128

10

Кондратюк М.І.

186

62

124

11

Швороб Н.В.

223

79

144


Методична робота

    У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працював над науково-методичною проблемою « Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію дитини».

Головне завдання колективу школи в 2013-2014 н.р.: Підвищення професійної майстерності педагогів щодо здійснення процесу соціалізації особистості та поліпшення міжособистісних стосунків між учасниками навчально-виховного процесу. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яку очолює заступник директора з навчально-виховної роботи Поленок О.В.

  До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних  методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання  тощо. В 2013 – 2014 навчальному році на базі школи працювали такі ШМК:

  • природничо-математичного циклу (керівник  Дудченко А.М.
  • гуманітарного циклу (керівник Дорошенко С.І., Дорошенко Ю.С.);
  • вчителів початкових класів (керівник Меркотан І.П.)
  • класних керівників (керівник Гнатів В.П.).

На базі школи були проведені районні семінари:

  • педагогічні читання з гуманної педагогіки за Ш.О.Амонашвілі «Учителю, надихни мене на творчість» (Гнатів В.П.. Пашинська Л.Б.);
  • практичний семінар «Роль вчителя та адміністрації школи по створенню матеріально-технічної бази для викладання предмету «Захист Вітчизни», її вплив на результативність роботи вчителя» (Тодорчук С.Г.);
  • семінар учителів російської мови та світової літератури (Поленок О.В.).

Школа передового педагогічного досвіду (Узунов О.М.).

Узунов О.М. на протязі року розробив та надрукував збірку «Практичні заняття з математики.Стислий курс алгебри для 7-11 класів» та збірку «Задачі з параметрами». Також, Олександр Миколайович створив презентації:

  • Довжина кола, площа круга
  • Буквені вирази
  • Задачі на рух
  • Центральні і вписані кути
  • Піраміди (геометрія)
  • Арифметична прогресія

         У 2013-2014 навчальному році атестувалося  6 педагогів. За результатами атестації Швороб Н.М. - проатестовано на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст І категорії», Бабенко В.В.  – підтверджено  кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ категорії», Пашинській Л.Б. – встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», Тодорчуку С.Г. – встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», Гнатіву В.П. – встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ категорії», Сінгаєвській Т.О. – встановлено кваліфікаційну категорію бібліотекар «Спеціаліст ІІ категорії».

       Педагоги школи активно залучаються до роботи у  районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.

  Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета. Тому кожному педагогу варто замислитися про результати своєї праці.

     Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 9 засідань педагогічної ради: 4 з яких – тематичні, а інші -  організаційні. Наради при директору проводилися щомісяця.

Однією з проблем у науково-методичних роботі залишається вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів-новаторів.

                           Результативність навчально-виховного процесу

                Результати  праці – це основний показник діяльності навчального закладу.  Одним з найважливіших результатів є якість навчання.

               За результатами 2013-2014 навчального року закінчили школу на бали високого рівня  15 учнів, що становить 15.2 %.

                   На  кінець навчального року  бали низького рівня мають 2 учні. Хоча за 12-ти бальною системою оцінювання  всі бали є успішними, але такий результат говорить про нашу роботу.По закінченню 11 класу всі випускники отримали атестати про повну загальну середню освіту. 13 учнів школи нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» в 2013-2014 н.р.

        Учні школи були активними учасниками Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

 у І етапі взяли участь – 45 учнів;

 у П етапі – 9 учнів;

у ІІІ етапі –  0 учнів.

            Переможцями ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади «Юні знавці Біблії» є 3 учні:

  • 1 місце – Богданов Максим (учень 5 класу);
  • 2 місце – Шешеня Діана (учениця 4 класу);
  • 3 місце – Петренко Вероніка (учениця 7 класу).

               Одним з напрямків роботи з обдарованими учнями була і залишається діяльність секцій МАНу. Для участі в шкільному конкурсі науково-дослідницьких  робіт  було представлено роботи 3  учнів:  Петренко В., Липач К. – науковий керівник Дудченко А.М.  та Ткаченко М. – науковий керівник Бабенко В.В. В цьому напрямку потрібно прикласти більше зусиль для досягнення кращих результатів,  розширення секції МАНу та участі в районному конкурсі науково-дослідницьких робіт.

                 Учні нашої школи традиційно є активними  учасниками різноманітних творчих конкурсів. Цього року учасниками міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» стали 25 учнів, з них добрий результат показали 15 учнів. Результати міжнародного конкурсу з інформатики «Бобер» такі: 3 золотих сертифікати, 5 срібних, 9 учням вручені сертифікати учасників. Досить добрі результати Всеукраїнського історичного інтерактивного конкурсу «Лелека»: 2 срібних сертифікати, 3 бронзові, 5 сертифікатів учасника. У Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» взяли участь 28 учнів школи - 2 учні 5 класу отримали золотий сертифікат, 1 учениця 2 класу отримала срібний, інші 25 учнів отримали сертифікат учасника. Учасниками Всеукраїнського конкурсу з російської мови «Лукоморье» стали 6 учнів нашої школи. Учасниками Всеукраїнської гри-конкурса «Русский медвежонок» стали 5 учнів школи. Учні школи у кількості 12 чоловік брали участь у міжнародній природничій грі «Геліантус»: 1 учень нагороджений дипломом ІІ ступеня, 2 учні нагороджені дипломами ІІІ ступеня, 3 учням вручені грамоти «Кращі знавці хімії, біології, географії». Маємо 2 дипломи І та ІІ ступеня у районному конкурсі «Мій світ і Я».   

  У ІІ (районному) етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка  учень 5 класу Бєлоус Олег зайняв ІІІ місце. У ІІ (районному) етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика  учениця 3 класу Гайванович Каріна зайняла ІІІ місце. У районному конкурсі шкільних творів «Літопис історії» ІІІ місце зайняв учень 5 класу Шевченко Кирил.

            Чимало перемог учні нашої школи здобули і в спорті. Так, в районних змаганнях з кросу учениця 7 класу Липач Катерина та учениця 8 класу Карпенчук Катерина зайняли І місце. В районних змаганнях з настільного тенісу І місце завоювали учениця 8 класу Карпенчук Катерина та учень 11 класу Бугаєнко Вадим, команда школи- ІІ місце. У військово-патріотичній грі «Зірниця» (віджимання) призові місця здобули дівчатка нашої школи: Петренко В.- І місце, Карпенчук К. – ІІ місце, Липач К. – ІІІ місце.

В районному етапі Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт» здобули 3 призові місця. В районних змаганнях з легкої атлетики (біг 800м)  Карпенчук К. зайняла І місце. В змаганнях з футболу районної Спартакіади серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів наша команда виборола почесне ІІІ місце.

                В школі існує певна система роботи щодо морального виховання. У всіх класах читається спецкурс «Основи християнської етики» - це курс за вибором, який допомагає учням у правилах поведінки вдома та у суспільстві. Як результат цього учні нашої школи беруть активну участь у щорічному Всеукраїнському учнівському конкурсі юних суспільствознавців «Кришталева сова». Так у цьому році учні нашої школи отримали 3 дипломи І ступеня, 5 дипломів ІІ ступеня, 7 дипломів ІІІ ступеня, 10 сертифікатів

                Великого значення у школі надається питанню адаптації 5-класників та першокласників.  Перехід учнів від початкової школи до середньої та адаптація  шести річок до навчання у школі – це завжди складно для дітей питання адаптації вивчалося заступником директора з навчально-виховної роботи Поленок О.В. та розглядалося на засіданні педагогічної ради, яка проходила у формі діалогу по адаптації п’ятикласників та адаптації першого класу. Плануємо і на наступний рік проводити психолого-педагогічний консиліум а питання адаптації перших класів розглядалося на рівні міста.

Виховна та позакласна робота

           Метою виховної роботи навчального закладу було: забезпечити позитивну динаміку дій на основі інноваційних підходів для виховання відповідальної, життєво-компетентної, морально-гармонічної, фізично-здорової особистості, яка здатна до саморозвитку, може долати життєві труднощі. Класні керівники  працювали над згуртуванням учнівських колективів, виконанням виховних планів роботи, що планувалися згідно річного плану роботи школи. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.

   Активізувалася робота по чергуванню класів – це 8-11 класи. Але ця робота поставлена не на належному рівні, тому що і звіти про чергування і висвітлення результатів чергування не були систематичними і якісними. Це питання має стати одним з основних в роботі учнівського самоврядування. 

 Протягом 2013 – 2014 навчального року були проведені наступні загальношкільні виховні заходи:

  • участь в обласному фестивалі «Таврійська хвиля» (карнавальна хода)
  • День знань – Свято першого дзвоника
  • «Країна дитинства»
  • Олімпійський тиждень
  • Акції «Чисте довкілля»
  • «В здоровому тілі здоровий дух»
  • День партизанської слави
  • Доброчинна акція «Хай серце не втрачає доброти»
  • Вітальна програма «Життєвий листопад»
  • Подаруй книгу бібліотеці
  • Театралізоване свято «Веселкова ярмарка»
  • День української писемності
  • Участь у районному етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)
  • Благодійна акція «Діти дітям»
  • Акція загону Милосердя «Турбота»
  • Заходи щодо відзначення 80-х роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні
  • «16 днів проти насильства»
  • «СНІД – проблема кожного»
  • Конкурсна програма до Дня Збройних сил України «Лицарі сучасності»
  • «Букет замість ялинки»
  • Предметні тижні
  • Презентація класних гербів, прапорів та девізів
  • Екологічний конкурс «ЕКО-ЯЛИНКА»
  • Конкурс патріотичної пісні
  • Акція «Допоможемо зимуючим птахам»
  • Новорічні свята
  • Загальношкільний захід «Славетні сторінки визвольних битв. Битва під Крутами»
  • Концертна програма присвячена Дню Захисника Вітчизни «Я син своєї землі»
  • Конкурс дитячої творчості «Таврійський барвограй»
  • Акція «Первоцвіти просять захисту», «Збережемо красу природи»
  • Святкова концертна програма присвячена Міжнародному жіночому дню
  • Фотоквест «70 миттєвостей прекрасного»
  • Урочистості присвячені 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка
  • Марафон читців, присвячений 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка
  • Заходи присвячені 70-річчю заснування Херсонської області
  • Заходи присвячені 70-річчю визволення Херсонської області від німецько-фашистських загарбників
  • Вечір «Кроки професії»
  • Конкурс саморобних подарунків
  • Діти за чисту енергію
  • Участь в змаганнях з футболу районної Спартакіади серед учнів ЗНЗ (ІІІ місце)
  • Конкурс малюнків «Моя мала Батьківщина»
  • Поетичний марафон «Велич Шевченкового слова»
  • Екологічні заходи в рамках «Місячника екології»
  • Загальношкільні уроки-реквієми «Біль Чорнобиля»
  • Свято Букваря (1 клас)
  • Свято зустрічі весни (2 клас)
  • Родинні свята в 5 та 7 класах
  • Військово-патріотична гра «Зірниця»
  • Операція милосердя «Ветеран», допомога ветеранам і солдатським вдовам
  • Мітинг-реквієм біля обеліска загиблим командирам партизанського загону О.Ю.Гірському та О.К.Ладичуку
  • Серія заходів «З Україною в серці»
  • Вернісаж: краща справа року серед учнівських колективів. Презентація за книгою рекордів школи.
  • Свято Останнього дзвоника

У школі діє  учнівське самоврядування – «Учнівська республіка». У складі «Учнівської республіки» діють п’ять міністерств: «Освіта» (голова Петренко В.), «Внутрішніх справ» (голова Пастух А.), «Дозвілля» (голова горобець А.), «Здоров’я та спорту» (голова Синяков О.), «Праці та милосердя» (голова Бабенко А.). Силами активістів самоврядування, під керівництвом педагога-організаторав та при допомозі вчителів, класних керівників було організовано щоденну перевірку стану чергування по класах, рейди «Шкільна форма», «Живи, книго!», проведено конкурси стіннівок на профорієнтаційну тематику, шкільні вечори відпочинку. Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно плану Центру Дозвілля. Традиційно міністерством «Праці та милосердя» проведено благодійне зібрання коштів в рамках акції «Серце до серця» для дитячої лікарні з вадами слуху. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався на шкільному сайті та шкільній газеті.

Правовиховна робота.

         Правовиховна робота в навчальному закладі спланована та проводиться на належному рівні.У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні   класні години

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування.

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

- уроки правознавства.

- олімпіади з правознавства.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- батьківські лекторії.

- відвідування проблемних сімей вдома.

  Заступником директора школи з виховної роботи, а з січня місяця ще й соціальним педагогом,  регулярно і ефективно проводяться бесіди та діагностичні дослідження з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Функціонує Рада профілактики на якій розглядається поведінка учнів, що часто порушують дисципліну, вчинки дітей з девіантною поведінкою. Для покращення поведінки на уроці в кожному класі заведений «щоденник поведінки», вчителі у п’ятибальній системі виставляють оцінку за поведінку класу. Порушників дисципліни на уроці записують у класний щоденник. Порушення, що відбуваються у школі заносяться заступником з ВР в журнал швидкого реагування і розглядаються на Раді профілактики, класних зборах, батьківських зборах, засіданнях ШМК класних керівників, нарадах при директору та педрадах.

 Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. За рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з дільничним інспектором, фахівцями служби ЦСССДМ і комплексному підходу колективу асоціальна поведінка серед учнів зменшилася. У стосунках школярів стало менше агресивної поведінки, злоби, ненависті. Між учнями проявляються добрі стосунки: взаємодопомога, підтримка у складних ситуаціях, повага один до одного, толерантність.

       Контрольно-аналітична робота

    Контрольно-аналітична робота є невід’ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.

  Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:

  • вчителів, що атестуються;
  • стан виховної роботи в 5-8 класах;
  • стан викладання та рівень навчальних досягнень з математики, біології, початкових класах;
  • стан викладання хімії, фізики, природознавства;
  • організація індивідуального навчання (екстерн);
  • стан ведення учнівських зошитів;
  • стан ведення щоденників учнів 5-6 класів;
  • стан ведення класних журналів, особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;
  • виконання навчальних програм та планів;
  • перевірка навичок читання в початкових класах;
  • організація та проведення курсів за вибором, факультативів;
  • організація повторення навчального матеріалу з предметів інваріантної складової;
  • директорські контрольні роботи;
  • підготовка до ДПА.

Результати перевірки були висвітлені  в довідках і узагальнені наказами по школі, рішеннями нарад при директору, педагогічних рад, донесені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.

Робота допоміжних служб

Допомогу педагогічному колективу надавала бібліотека закладу по підготовці заходів як з учнями так і з педагогами:

  • виставки книг,
  • бесіди по збереженню підручників,
  • бібліотечні уроки,
  • поповнення бібліотеки подарунковими книгами,
  • проведення рейдів «Живи, книго!».

  Загальний фонд бібліотеки на кінець навчального року становить – 5 080 книг, із них: художня література – 2499 книг; підручники – 2581 книга.

      В навчальному закладі працює медсестра, що обслуговує не тільки учнів.  а й вчителів, працівників, контролює своєчасне проходження медоглядів, якість харчування учнів.

   Щорічно після закінчення навчального року починає працювати пришкільний табір з денним перебуванням для обдарованих учнів та соціально-незахищених категорій.  Користуючись нагодою, хочу подякувати начальнику табору Гнатіву В.П., вихователям та обслуговуючому персоналу, працівникам шкільної їдальні.

     Соціальний захист

  Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством.  2 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально -незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:

•  позбавлених батьківського піклування – 2;

• інвалідів –1;

• дітей, які мають посвідчення потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 3;

• сім ї, що  опинилися в складних життєвих обставинах - 1 ;

• багатодітних – 11, в них – 16 дітей..

  Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь  у новорічних заходах з подарунками, відвідування  циркових вистав,  оздоровлення у пришкільному дитячому таборі.. З опікунами  дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класними керівниками, соціальним педагогом, адміністрацією школи.

 Профорієнтаційна робота

                 Правильний вибір професії – це моральне задоволення, висока самооцінка. Водночас це й висока продуктивність праці, висока якість продукції. Вибір професії – точка, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, де можливе й необхідне поєднання особистих і загальних інтересів.

     Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними  Законом про освіту. Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби. Вона містить такі види профорієнтаційної діяльності:

- професійна інформація (учні отримали роздатковий матеріал про професії, які користуються найбільшим попитом на ринку праці; проведено просвітницькі заходи, які дали змогу розширити знання учнів про світ професій; працює інформаційний портал);

-  професійне виховання (учні старшокласники навчились складати резюме; ознайомилися з законодавством України про працю неповнолітніх; соціальний педагог ознайомив дітей з основними питаннями, що можуть бути поставлені при співбесіді та телефонній розмові метою яких є працевлаштування).

       Профорієнтаційна робота має бути спрямована на формування психологічної готовності учня до трудової діяльності. Важливо заздалегідь дізнатися, чи відповідають  професійні інтереси випускників їх здібностям та особливостям характеру.

       Серед учнів 10-х - 11-х класів  проводяться діагностування, які є важливим та дуже корисним етапом профорієнтаційної роботи. Діагностика виявляє не тільки професійний тип особливості, але її характерологічні властивості, допомагає учневі усвідомити свої потенційні можливості та перспективи професійної діяльності.

       . Питаннями професійного вибору займаються класні керівники під час проведення годин спілкування, виховних заходів, індивідуальної роботи. В школу протягом року приїздили представники навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації з профорієнтацією.

 Співпраця з батьками

  Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

    У 2013/2014 році  проведено 5 засідань шкільного батьківського комітету; 3 загальношкільних батьківських зборів, на яких з лекціями виступили директор, заступник директора з виховної та навчально –виховної роботи, медична сестра. Класні батьківські збори проходять щомісяця. На всіх зборах піднімаються ті питання, які в даний час є найбільш актуальними.

   За рішенням загальношкільного батьківського комітету благодійний внесок закладу становить 200 гривень на рік.

  В 2013/2014н.р. надійшло коштів 12 450  гривень, з яких 1030 гривень залишилося з минулого року. Витратили, на даний період, 9897 гривень, залишилося 3582 гривні.      Хочу подякувати батькам за надання благодійної допомоги закладу. За всі надходження та їх використання звітуємо на загальношкільних та класних батьківських зборах (щомісяця).

 Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

  Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. 

Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Архів записів


Наші друзі

Скадовська гімназія center